برخی کاربران گلکسی S8 از بی‌توجهی سامسونگ به مشکلات صدای دستگاه‌های خود ناراضی هستند

آخرین مشکل منتشر شده از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس مربوط به اسپیکر آن‌ها است. برخی کاربران از قطع شدن صدای دستگاه خود در هنگام پخش ویدیو از یوتیوب، پخش موسیقی و در هنگام اجرای بازی ابزار نارضایتی کرده‌اند. براساس فروم سامسونگ در کشور آمریکا، این مشکل مربوط به سیم‌کشی اشتباه بوده و متاسفانه با ارائه به‌روزرسانی رفع نخواهد شد.

برخی از صاحبان گلکسی S8 اعلام کرده‌اند که با فشردن تنها چند سانت بالاتر از اسپیکر، این مشکل رفع می‌گردد. با انجام دوباره این کار، صدا قطع می‌شود. احتمالا با انجام این کار اتصال درون بدنه دچار مشکل می‌شود. سامسونگ اعلام کرده که این مشکل نرم‌افزاری بوده و نیازی به تعویض دستگاه‌های معیوب نیست. درحالی‌که برخی از کاربران این پاسخ سامسونگ را نامناسب می‌دانند، گروهی دیگر اعلام کرده‌اند که با برگرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه دیگر شاهد این مشکل نبوده‌اند.

باید تا انتشار بیانیه رسمی سامسونگ صبر کنیم و ببینیم این مشکل با ارائه به‌روزرسانی رفع می‌شود یا نیاز به تعویض دستگاه‌های معیوب است. تا زمانی‌که کاربر نتواند از اسپیکر دستگاه خود استفاده کند، طراحی اهمیت بالایی نخواهد داشت و مسلما فروش این محصول تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

4 در مورد “برخی کاربران گلکسی S8 از بی‌توجهی سامسونگ به مشکلات صدای دستگاه‌های خود ناراضی هستند”

  1. چهار ساله این گوشی دارم ۵۰ بار از دستم اوفتاد شیکسته هنوزم دار کار میکنه یکی از بهترین گوشیای دنیاست

  2. میتونم بگم واقعا صدرحمت به نوت۷ که تنها مشکلش ترکیدن بود. این s8همه جاش ایراد داره. از صفحه نمایش گرفته تا وایفای و اسپیکر و هنگ کردنو…..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH