رندر جدید هواوی میت 10 یک دستگاه بدون حاشیه با چهار دوربین را نشان می‌دهد

اخیرا رندرهای جدیدی از هواوی میت 10 منتشر شده‌اند که در کنار آن‌ها مشخصات این هندست نیز به چشم می‌خورند.

این‌که اطلاعات و تصاویر جدید رسمی باشند، احتمالش بسیار کم است. هر چند نمی‌توان از همسو بودن‌شان با شایعات و اخبار منتشر شده چشم‌پوشی کرد. پیش‌تر شنیده بودیم که میت 10 یک هندست بدون حاشیه با دو جفت دوربین یا به عبارتی چهار دوربین مجزا در قسمت پشتی خواهد بود.

در رابطه با دیگر مشخصات این‌طور گفته شده که هندست نام‌برده دارای صفحه‌نمایش 5.8 اینچی با کیفیت 2K خواهد بود. البته قبل‌تر از این شنیدیم که هواوی از پنل 6 اینچی و بدون حاشیه Full Active کمپانی JDI استفاده خواهد کرد. همان پنلی که قرار است روی پرچمداران بعدی سونی استفاده شود.

هواوی میت 10

در بخش دوربین منابع جدید اعلام کرده‌اند که میت 10 با یک ستاپ دوگانه با کیفیت 34 مگاپیکسل می‌آید و این درحالی بوده که برای قسمت جلو هم یک نوع 16 مگاپیکسلی انتخاب شده است. اندروید این دستگاه طبق گفته‌ها نسخه O خواهد بود و رابط‌کاربری آن آخرین نسخه EMUI انتخاب شده است. در بخش پردازنده نیز HiSilicon Kirin 970 با یک رم 6 یا 8 گیگابایتی همراهی خواهد شد. به احتمال زیاد شاهد حضور اسکنر عنبیه چشم نیز خواهیم بود.

با تمام این تفاصیل، هنوز زود است که بخواهیم راجع به مشخصات قطعی، طراحی و تاریخ عرضه این هندست حرف بزنیم. تنها امیدواریم که شایعات و اخبار بیشتری را تا پیش از ماه اکتبر بشنویم. ماهی که گفته می‌شود زمان عرضه هواوی میت 10 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH