سامسونگ گلکسی نوت 8 چراغ سبز FCC را دریافت کرد

اسناد منتشر شده در فضای وب نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی نوت 8 توانست مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال و یا همان FCC را برای ورود به بازار گوشی‌های هوشمند کسب کند. در طی 24 ساعت گذشته چندین فهرست از FCC منتشر شده که همگی مربوط به اسمارت‌فون جدید سری نوت سامسونگ هستند.

در برخی از این فهرست‌ها، شماره مدل SM-N950F برای این گوشی درج شده است که گفته می‌شود مربوط به یکی از مدل‌های گلکسی نوت 8 خواهد بود. همچنین، اسناد مربوط به اسمارت‌فون دیگری با شماره مدلی تحت عنوان SM-N950U نیز توسط FCC منتشر شد که پیش‌تر ادعا شده بود این شماره مدل نیز مربوط به گلکسی نوت 8 است. بنابراین می‌توان این چنین ادعا کرد که چندین مدل از این گوشی تولید و روانه بازار خواهد شد.

علاوه‌بر دو لیست اصلی ارائه شده توسط FCC، در اسناد مربوط به SM-N950U، فهرستی از چند مدل دیگر نیز مشاهده می‌شود که باز هم تمامی‌آن‌ها به عنوان مدل‌های دیگر گلکسی نوت 8 عنوان شده‌اند. این شماره مدل‌ها شامل SM-N950U، SM-N950U1، SM-N950W و SM-N950UX می‌شوند. همانطور که مشاهده می‌کنید، شماره مدل SM-N950 در تمامی‌ مدل‌های ذکر شده مشترک است.

و اما در خصوص گلکسی نوت 8 باید گفت که این گوشی به‌عنوان یکی از محصولات پرطرفدار سال 2017 به‌شمار می‌رود که علاقه‌مندان زیادی در سراسر جهان منتظر رونمایی از آن هستند. جدای از محبوبیت همیشگی مدل‌های سری نوت، این گوشی از آن جهت در کانون توجه قرار گرفته که در سال گذشته، گلکسی نوت 7 نتوانست انتظارات را برآورده کند و انفجار باتری این گوشی، تمامی‌ رویاهای سامسونگ را نقش بر آب کرد. از این رو، انتظار و شوق علاقه‌مندان برای معرفی این گوشی بسیار بالاست. اکنون که این اسمارت‌فون توانسته چراغ سبز FCC را دریافت کند، می‌توان گفت که چیزی تا رونمایی از آن باقی نمانده و همانطور که پیش‌تر نیز در خبرها خواندید، این محصول طی کنفرانسی در یکم شهریور ماه معرفی خواهد شد.

 

گلکسی نوت 8

البته برخی منابع خبری نیز ادعا کرده‌اند که پیش‌فروش و عرضه این گوشی، بسیار زودتر از آن‌چه‌ که انتظار می‌رود آغاز خواهد شد چراکه به نظر، سامسونگ قصد دارد تا از فرصت به‌دست آمده تا رونمایی و عرضه آی‌فون 8 نهایت استفاده را برده و بر میزان فروش این گوشی بیافزاید. اگرچه هنوز مشخصات مربوط به این گوشی، در حد شایعه هستند اما گفته می‌شود که این دستگاه مجهز به سیستم دوربین دوگانه عرضه خواهد شد تا برای اولین‌بار شاهد استفاده از این تکنولوژی در یکی از پرچمداران کمپانی سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH