ال‌جی تایید کرد؛ اسمارت‌فون V30 در نهم شهریور معرفی می‌شود

ال‌جی این روزها در تدارک مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سری V خود است و اکنون براساس آخرین گزارش‌ها، این شرکت به‌صورت رسمی 31 آگوست مصادف با 9 شهریور ماه را برای معرفی عضو جدید این خانواده یعنی ال‌جی V30 انتخاب کرد.

مراسمی‌ که در نیمه دوم سال 2017 برگزار خواهد شد و مطابق با آن‌چه‌ که پیش‌تر در خبرها خواندید چندین گوشی اندرویدی دیگر نیز قرار است در این بازه زمانی و به طور خاص در جریان نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی و روانه بازار شوند. از میان اسمارت فون‌های مورد انتظار می‌توان به پرچمدار کمپانی نوکیا موسوم به نوکیا 8 و گلکسی نوت 8 اشاره کرد که به‌ترتیب طی روزهای 16 و 23 آگوست معرفی خواهند شد.

چندی پیش شایعه شده بود که ال‌جی V30 در 31 آگوست رونمایی خواهد شد که خوشبختانه امروز این شایعه رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و ال‌جی به صورت رسمی ‌از تصمیم خود برای معرفی V30 در تاریخ یاد شده خبر داد و برای این منظور، دعوتنامه‌های این مراسم را برای اصحاب رسانه ارسال کرد.

ال‌جی V30

این کنفرانس یک روز قبل از شروع به کار رسمی‌ نمایشگاه IFA امسال برگزار خواهد شد. طبق معمول، هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص مشخصات این گوشی در این دعوتنامه مشاهده نمی‌شود، اما طرحی که به دوربین پیشرفته این گوشی اشاره دارد در دل این دعوتنامه جای گرفته که می‌تواند نوید معرفی اسمارت‌فونی مجهز به دوربین قدرتمند را به علاقه‌مندان دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH