نسل هشتم پردازنده‌‎های اینتل در 21 آگوست معرفی خواهند شد

نسل هفتم پردازنده‌‎های اینتل از قدرت مناسبی برخوردار هستند ولی این شرکت قصد دارد تا در نسل بعدی، آن‌ها را با بهبود همراه سازد. این شرکت آمریکایی در تاریخ 21 آگوست از نسل هشتم پردازنده‌های خود رونمایی خواهد کرد. این مراسم به‌صورت زنده از طریق فیس‌بوک پخش می‌شود و افراد در سراسر جهان قادر به مشاهده آن هستند. اینتل جزئیاتی از این پردازنده‌ها منتشر نکرده، بنابراین برای آشنایی با آن‌ها باید تا هفته آینده صبر کنیم.

گفته می‌شود در این تاریخ کامپیوترهای مجهز به این پردازنده نمایش داده شده و قدرت آن‌ها برای واقعیت مجازی نیز مشخص خواهد شد. اینتل قبلا تایید کرده بود که نسل 8 پردازنده‌های آن، با تغییرات عمده‌ای همراه نخواهد بود. تراشه‌های Coffee Lake براساس معماری 14 نانومتری حال حاضر توسعه یافته و شباهت‌های زیادی با این نسل دارد.

پردازنده‌‎های اینتل

خریداران قدرت تقریبا مشابهی را از پردازنده‌های جدید دریافت خواهند کرد، اگرچه پردازنده‌های Core i5 و Core i7 از 6 هسته بهره خواهند برد. پردازنده‌های Core i3، پنتیوم و دیگر تراشه‌های ضعیف به 4 هسته مجهز می‌شوند. برای اطلاع از مشخصات فنی این تراشه‌ها و همچنین قیمت آن‌ها، باید تا 21 آگوست صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH