سامسونگ از ساعت هوشمند Gear Sport رونمایی کرد؛ نمایشگر 1.2 اینچی سوپرامولد به‌همراه بدنه‌ ضدآب

بالاخره انتظار علاقه‌مندان به محصولات پوشیدنی سامسونگ به پایان رسید و این شرکت کره‌ای ساعاتی پیش در جریان نمایشگاه IFA 2017 از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود به نام Gear Sport رونمایی کرد.

محصولی که از طراحی زیبا و مینیمال، نمایشگر 1.2 اینچی دایره‌ای سوپر امولد با رزولوشن 360 در 360 پیکسل به همراه رابط کاربری ارتقایافته بهره می‌برد و می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای ورزشکاران و به طور کل، آن‌ دسته از کاربرانی باشد که به دنبال کسب اطلاعات در خصوص سلامتی و تناسب اندام خود هستند.

بدنه این ساعت از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربات احتمالی بهره می‌برد و برخورداری از استاندارد MIL-STD-810G نیز به خوبی بر این مسئله صحه می‌گذارد. باتوجه به مشخصات وقابلیت‌هایی که در دل این اسمارت‌واچ به‌کار رفته، گیر اسپورت بیشتر مناسب شناگران است چراکه نه‌تنها ضدآب است، بلکه از اپلیکیشنی اختصاصی به نام Speedo On بهره می‌برد که درواقع، به‌منظور ردیابی فعالیت‌های کاربر در حین شنا طراحی شده است.

این ساعت همچنین به حسگر ضربان قلب مجهز شده که به‌طور مداوم، ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کرده و فرقی نمی‌کند که وی در حال ورزش است و یا استراحت. از طرفی دیگر، این محصول از جی‌پی‌اس نیز بهره می‌برد و دسترسی به اپلیشکین‌های Under Armour همانند UA Record ،MyFitnessPal، MapMyRun و Endomondo نیز برای آن فراهم شده است.

سامسونگ گیر اسپورت همچنین به اسپاتیفای نیز دسترسی دارد که می‌توان از این طریق، آهنگ‌های مورد علاقه را در حین انجام حرکات ورزشی گوش داد. گفتنی است این ساعت به قابلیت تشخیص خودکار فعالیت نیز مجهز شده که به لطف آن، قادر است فعالیت‌های کاربر از قبیل پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و غیره را شناسایی کند.

از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به سازگاری کامل با محصولات هوشمند خانگی مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا سامسونگ اشاره کرد. بدین معنی که کاربر می‌تواند به‌راحتی کنترل یخچال هوشمند خانگی خود را از طریق Samsung Connect در دست بگیرد. همچنین، می‌توان به‌لطف تراشه NFC به‌کار رفته در این ساعت، پرداخت‌های وایرلس را نیز انجام داد و یا برخی گجت‌ها را از راه دور کنترل کرد.

سامسونگ گیر اسپورت در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه خواهد شد و اندازه بند آن نیز 20 میلی‌متر عنوان شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این ساعت منتشر نشده و از این‌رو، باید منتظر ماند و چشم به راه خبرهای مرتبط بعدی بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH