iOS 11 بتا 9 در دسترس توسعه‌دهندگان قرار گرفت

تنها سه روز پس از آن که نسخه بتا 8 iOS 11 در دسترس توسعه‌دهندگان و آزمایش‌کنندگان ثبت‌نام شده قرار گرفت، نسخه بتا 9 آن نیز برای این دسته منتشر شد. این عجله در کار نشان می‌دهد که مشکلی اساسی در بتا 8 بوده که کار را برای استفاده‌کنندگان از این سیستم عامل مشکل کرده و احتمالا اپل با این عرضه در پی رفع مشکل مذکور بوده است.

توسعه‌دهندگان ثبت‌نام کرده در این طرح می‌توانند با مراجعه به پورتال توسعه‌دهندگان اپل به آدرس developer.apple.com و به‌روزرسانی آی‌فون یا آی‌پد خود از طریق به‌روزرسانی OTA یا استفاده از IPSW، اقدام به دریافت آخرین نسخه از iOS 11 کنند.

اگر شما نیز علاقه‌مند به دریافت آخرین به‌روزرسانی iOS 11 هستید، می‌توانید با مراجعه به beta.apple.com و ثبت نام در طرح آزمایش عمومی بتای iOS اقدام به دریافت این نسخه کنید. برای این کار به اپل آی‌دی و رمز خود احتیاج دارید. پس از ثبت‌نام به مسیر Settings > General > Software update > Download and install رفته و با شرایط شرکت موافقت کنید. پس از دانلود به‌روزرسانی، install now را لمس کنید تا کار نصب آن شروع شود. سپس دستگاه را با آخرین پشتیبان خود از iTunes راه‌اندازی کنید.

تنها تغییر ذکر شده در این به‌روزرسانی، رفع برخی باگ‌ها و بهبود عملکرد است. با مشخص شدن زمان مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل، بدون شک شاهد عرضه نسخه جدید iOS در این مراسم نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH