تمام گوشی‌های نوکیا، آخرین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد

تمامی گوشی‌های نوکیا که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، جدیدترین نسخه این سیستم عامل، یعنی Oreo را دریافت خواهند کرد. مدیر ارشد شرکت HMD Global، آقای Juho Sarvikas، با اعلام این‌که گوشی پایین‌رده نوکیا 3 این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد، تقریبا این خبر را در توییتر رسمی کرده است:

تمامی محصولات ما اندروید Oreo را دریافت خواهند کرد، حتی نوکیا 3. البته فعلا زمان قطعی مشخص نیست.

در هر صورت شاید این خبر برای بسیاری از کاربران تعجب‌برانگیز نباشد، چراکه گوگل هنگام رونمایی از Oreo، اعلام کرده بود که شرکت HMD Global تولیدکننده حال حاضر گوشی‌های نوکیا، برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص به‌روزرسانی محصولات خود به آخرین نسخه اندروید را انجام داده است.

البته غول دنیای جستجوی اطلاعات اشاره‌ای به مدل یا تاریخ این به‌روزرسانی نکرد و عده‌ای از کاربران نگران به‌روز نشدن نوکیا 3، با توجه به متفاوت بودن پردازشگر این دستگاه با گوشی‌هایی چون نوکیا 5 و نوکیا 6، بودند. پس می‌توان این حرکت Sarvikas را جلوگیری از انتشار هرگونه شایعه در این خصوص عنوان کرد.

شرکت HMD Global

شرکت HMD Global سیاست استفاده از اندروید با کمترین دستکاری و تغییر، برای هر چه زودتر و آسان‌تر به‌روز کردن محصولات خود را دنبال می‌کند. نوکیا قول پشتیبانی دو ساله نرم‌افزاری برای محصولات خود را داده و با این حساب، کاربران این محصولات می‌توانند نسبت به دریافت به‌روزرسانی نسخه بعدی اندروید نیز خوش‌بین باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH