اندروید 8.0 با نام اندروید Oreo به‌صورت رسمی معرفی شد

همانگونه که انتظار می‌رفت گوگل بالاخره از نسخه بعدی اندروید رونمایی کرد. این نسخه که در چند ماه گذشته با نام اندروید O شناخته می‌شد و چند پیش‌نمایش از آن منتشر شده بود، رسما Oreo نام گرفت.

در نهایت اسمی که برای اندروید 8.0 شایعه شده بود، به‌صورت رسمی برای آن برگزیده شد. برای دفعه دوم است که می‌بینیم گوگل برای سیستم عامل خود نام یک محصول تجاری را انتخاب می‌کند، همانطور که می‌دانید اندروید 4.4 با نام کیت‌کت معرفی شد.

اندروید Oreo

امروز کدهای اندروید Oreo توسط مهندسین گوگل منتشر می‌شود و در آینده نزدیک نیر کاربران دستگاه‌های نکسوس و پیکسل قادر به دانلود و نصب آن خواهند بود. نسخه نهایی برای افرادی که نسخه بتا را بر روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند نیز عرضه خواهد شد.

گوگل اعلام کرده که تا پایان سال انتظار دارد که دستگاه‌های شرکت‌های اسنشال، HMD Global، هواوی، HTC، Kyocera، ال‌جی، موتورولا، سامسونگ، شارپ و سونی به این نسخه به‌روزرسانی شوند.

اندروید Oreo حالت تصویر در تصویر، نقاط اطلاع‌رسانی، اموجی‌های جدید، ایجاد محدودیت برای برنامه‌های پس‌زمینه و سرعت بوت بالاتر را برای دستگاه‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH