نسخه جدید کورتانا با چندین قابلیت جدید در گوگل پلی قرار گرفت

شرکت مایکروسافت به‌تازگی اقدام به انتشار به‌روزرسانی دستیار صوتی کورتانا برای دستگاه‌های اندرویدی نموده است. این به‌روزرسانی از سوی مایکروسافت، تحول عمده نامگذاری شده و شامل ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های جدید می‌شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌های جدید نسخه 2.9.4 از اپلیکیشین کورتانا که به‌تازگی بر روی فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته، می‌پردازیم.

اولین ویژگی‌ اضافه شده به دستیار صوتی کورتانا، کاربران را قادر می‌سازد تا از این پس بتوانند لیست جدیدی از آیتم‌ها بر روی دستگاه اندرویدی خود ایجاد کرده و همچنین اقدام به ویرایش آن کنند. همچنین در این نسخه از کورتانا برای سرعت بخشیدن و تسهیل در انجام کارها از سوی کاربر، قابلیت پیشنهادات هوشمند نیز به این اپلیکیشین اضافه شده‌ است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این اپلیکیشین، امکان مشاهده اخبار جدید و لیست کارهای مهم روزانه در قسمت My day خواهد بود. همچنین در نسخه جدید امکان ساخت اکانت در کورتانا با استفاده از شماره تلفن مهیا شده تا عملیات ورود و ثبت نام کاربران با راحتی بیشتری صورت گیرد.

از ویژگی‌های دیگر این نسخه می‌توان به اضافه شدن دکمه گفتگو و همچنین بخش راهنمای مخصوص کاربران اندروید اشاره داشت که بدین ترتیب استفاده از این اپلیکیشین برای کاربران اندروید را راحت‌تر از گذشته خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH