آی‌فون X

تاخیر در عرضه آی‌فون X بر روی پیش فروش آی‌فون 8 و 8 پلاس تاثیر گذاشته است

خبری دیروز منتشر شد که در آن KGI Securities با ارایه گزارشی به بررسی پیش فروش محصولات اپل پرداخته بود. در این گزارش آمده بود که نسخه‌های سلولی اپل واچ 3 با فروشی خیره کننده فراتر از انتظارها ظاهر شدند و در حالی که تخمین‌ها حکایت از فروشی سی تا چهل درصدی داشتند، این محصول اپل فروشی نود درصدی را تجربه کرد. بخش دیگر این گزارش در خصوص آی‌فون X و تاخیر در عرضه آن بود که تاثیری منفی بر روی پیش فروش آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس داشته است.

در این گزارش آمده است که معمولا آی‌فون‌های پیش فروش شده بعد از سه تا شش هفته به دست خریدار می‌رسند؛ اما این زمان برای آی‌فون 8 و آی‌فون 8 پلاس به یک تا دو هفته کاهش یافته است که نشان از بهبود عملکرد اپل در این بخش است. ولی تفاوت اصلی این پیش فروش با پیش فروش آی‌فون‌های قبلی دخالت و تاثیرگذاری آی‌فون X است!

معمولا کسانی که اقدام به پیش خرید یک گوشی آی‌فون می‌کنند، توقع دارند آخرین و بهترین گوشی هوشمند را در دست خود مشاهده کنند. حال با توجه به این که تا سوم نوامبر خبری از آی‌فون X نخواهد بود، این دسته از کاربران نسبت به خرید آی‌فون 8 و 8 پلاس بی‌تفاوت خواهند بود. البته این فرضیه جدیدی نیست و به هنگام رونمایی از این گوشی‌ها نیز در این خصوص صحبت‌هایی شد.

در هر صورت، آی‌فون 8 و 8 پلاس از تاریخ 22 سپتامبر به خریداران تحویل داده خواهد شد. پیش فروش آی‌فون X از 27 اکتبر آغاز شده و زمان تحویل نیز از سوم نوامبر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH