مقایسه ویدئویی گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2

کمپانی گوگل چند روز پیش از دو گوشی پرچم‌دار جدید خودش با نام‌های پیکسل 2 و پیکسل XL2 رونمایی کرد که مشخصات کامل آن‌ها را برای شما عنوان کردیم.

این شرکت دستگاه‌های جدید خود را برای رقابت با آی‌فون‌های اپل و گوشی‌های سری S سامسونگ روانه بازار کرده، بنابراین باید از ویژگی‌های خاصی بهره‌مند باشند.

درحالی‌که بسیاری از پرچم‌داران با دوربین‌های دوگانه به بازار عرضه می‌شوند، گوگل پیکسل 2 دوربین دوگانه ندارد و دوربین اصلی یک دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی است. حالت پرتره، حالتی بوده که قبلا در آی‌فون ۷ پلاس هم دیده‌ شده و در حال حاضر بسیاری از پرچم‌داران این حالت را در عکاسی با دوربین اصلی خود دارند. حالت پرتره گوگل پیکسل ۲ حالت بلوری را در پس‌زمینه عکس ایجاد می‌کند که شبیه به دوربین‌های حرفه‌ای DSLR است.

اما گوگل چگونه در یک دوربین قابلیت پرتره را گنجانده است؟ این شرکت از تکنولوژی پیکسل‌های دوگانه استفاده کرده که برای اولین‌بار درگلکسی S7 استفاده‌ شده بود. البته در استفاده از این دوربین ممکن است سرعت فوکوس کردن به‌ اندازه دوربین‌های دوگانه نباشد ولی عمق میدان بسیار خوبی در تصویر ایجاد می‌شود.

در ویدئوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به‌صورت اختصاصی به فارسی دوبله کرده‌ایم، مقایسه این دو پرچم‌دار جدید گوگل را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH