هواوی به طور رسمی از فبلت میت 10 پرو رونمایی کرد: پشتیبانی از هوش مصنوعی و مقاومت در برابر آب!

بالاخره انتظارها به سر رسید و کمپانی چینی هواوی در شهر مونیخ از فبلت‌های جدید سری میت خود رونمایی کرد. میت 10 پرو یکی از این محصولات است که از مشخصات بسیار خوبی بهره‌مند است؛ هر چند نسخه پورشن دیزاین را باید قوی‌ترین مدل در این سری عنوان کرد.

همان‌گونه که انتظار داشتیم، جنس بدنه میت 10 پرو را ترکیبی از شیشه و فلز تشکیل می‌دهد. اندازه کلی این فبلت 154.2 در 74.5 میلی‌متر است که با ضخامت 7.9 میلی‌متری خود، 178 گرم وزن دارد. هواوی یک پنل اولد 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل را برای این دستگاه در نظر گرفته که تراکم پیکسلی 402 را به همراه دارد. این نمایش‌گر با نسبت تصویر 18 به 9 خود تقریبا 81 درصد بخش جلویی را می‌پوشاند. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش از فناوری HDR 10 و RGBW پشتیبانی می‌کند.

در بخش سخت افزار نیز همان‌گونه که پیش‌بینی شده بود چیپست کایرین 970 به عنوان قلب تپنده این فبلت فعالیت خواهد کرد. این چیپست 8 هسته‌ای با معماری 10 نانومتری ساخته شده و یک چیپ 64 بیتی محسوب می‌شود که حداکثر فرکانس آن 2.4 گیگاهرتز است. واحد پردازش گرافیکی نیز Mali_G72 MP12 خواهد بود. ضمن آن که 6/4 گیگابایت رم و 128/64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای میت 10 پرو در نظر گرفته شده است. یک باتری 4000 میلی آمپری هم تامین انرژی فبلت را بر عهده دارد.

در بخش دوربین شاهد یک دوربین دوگانه در بخش پشتی هستیم که رزولوشن 12 و 20 مگاپیکسلی دارند و میزان گشودگی دیافراگم آن‌ها f/1.6 است. این دوربین به زوم اپتیکال و لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده و قادر است فیلم‌هایی با کیفیت 4K ضبط کند. یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

سنسور تشخیص اثر انگشت نیز مانند گذشته در بخش پشتی قرار گرفته است. همان گونه که هواوی وعده داده بود اندروید اوریو به صورت پیش فرض بر روی این سری قرار گرفته تا حجت را بر این پرچمدار تمام کرده باشد. از دیگر خصوصیات میت 10 پرو می‌توان به کسب گواهینامه IP67 به معنی ضد آب و گرد و غبار بدون گوشی، پورت USB-C، داک مخصوص مانند سامسونگ دکس و موتور هوش مصنوعی اختصاصی هواوی اشاره کرد.

خوشبختانه میت 10 پرو به جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز مجهز شده است. این فبلت از شبکه ارتباطی LTE با Cat 18 پشتیبانی می‌کند که آخرین نسل از شبکه‌های ارتباطی در نوع خودش محسوب می‌شود. میت 10 پرو از اواسط ماه نوامبر عرضه خواهد شد که قیمت مدل 6 گیگابایتی آن 799 یورو اعلام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH