ایکس‌باکس وان X با 70 عنوان بازی بهبود یافته مخصوص این کنسول عرضه خواهد شد

ایکس‌باکس وان X قوی‌ترین کنسول ساخت مایکروسافت و همچنین قوی‌ترین کنسول ساخته شده تا به امروز است که به زودی وارد بازار خواهد شد. شرکت‌های مختلف بازی‌سازی نسخه‌های بهبود یافته‌ای از عناوین خود را برای این کنسول عرضه خواهند کرد، تا از تمامی امکانات آن استفاده کامل ببرند. بسیاری از این بازی‌ها در انتهای ماه میلادی جاری و به همراه کنسول عرضه خواهند شد. مایکروسافت عنوان کرده که عرضه کنسول جدیدش به همراه 70 بازی بهبودیافته برای این کنسول خواهد بود.

ایکس‌باکس وان X

از بهبودهای ایجاد شده در بازی‌ها می‌توان به پشتیبانی آن‌ها از کیفیت 4K، بهبود در افکت‌ها و متون، بهبود در فریم‌ریت و دیگر تغییرات اشاره کرد. برخی از بازی‌ها دست بازیکن را در انتخاب گرافیک باز گذاشته‌اند و گزینه‌های بیشتری را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند. لیست کامل بازی‌های بهبودیافته برای ایکس‌باکس وان X شامل 162 عنوان خواهد بود که البته تمامی آن‌ها به هنگام عرضه کنسول منتشر نخواهند شد.

قائم مقام مدیریت بازاریابی ایکس‌باکس، Albert Penello، در توییتی عنوان کرده است که تعداد بازی‌های منتشر شده برای این کنسول در هفته اول انتشار حدود 70 عنوان خواهد بود. برخی از این عناوین شامل بازی‌های بزرگی چون Gears of War 4, Rise of the Tomb Raider, Call of Duty: WW2, Doom, Far Cry 5 خواهد بود.

ایکس‌باکس وان X در مرحله پیش‌فروش و با قیمت 499 دلار قرار دارد و در تاریخ 7 نوامبر عرضه خواهد شد.

5 در مورد “ایکس‌باکس وان X با 70 عنوان بازی بهبود یافته مخصوص این کنسول عرضه خواهد شد”

  1. صلا دیگه شرکتای سونی و مایکروسافت نسل براشون اهمیتی نداره و مطمئن باشید اگه Ps4pro رو در مقابل Xbox x ضعیف ببینن یا تاثیرشو تو فروش ببینن سریع Ps5 رو عرضه میکنن دیگه کیفیت مهمه نه نسل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH