سازنده چرخ دنده‌های جنگ: عمر ایکس باکس 360 هنوز به پایان نرسیده است!

xbox360-10-2_610

هنوز نسل جدید کنسول‌ها به طور کامل معرفی نشده است چرا که یکی از معرفی کنندگان این نسل باقی مانده و هنوز پرچم دار کنسولی جدید خود را معرفی نکرده است!
مایکروسافت کمپانی‌ای که توانست با معرفی ایکس باکس 360 معنا و مفهوم تازه‌ای از سرگرمی را به گیمرهای عزیز تزریق نماید، چرا که هنوز نسل جدید ایکس باکس را با نام احتمالی ایکس باکس 720 معرفی نکرده است.
حال به تازگی یکی از مدعیان و حامیان نسل قدیمی، سازنده بازی بسیار محبوب و پر طرفدار چرخ دنده‌های آتشین با نام Gears of war در مصاحبه‌ای جدید بیان کرده است که کنسول‌های ایکس باکس 360 هنوز نتوانسته‌اند تمام قدرت خود را به نمایش بگذارند و تیمی همچنان دارد توان واقعی ایکس باکس 360 را تست می‌کند. وی افزود: زمانی که اولین نسخه بازی چرخ دنده‌های آتشین را منتشر نمودیم، مردم آهی کشیده و باور عمومی به سمت این رفت که این نسل بسیار محدود و ضعیف است اما زمانی که دمو نسخه Judgement انتشار یافت، ما توانستیم با افزایش و بهبود گرافیک و عناصر فیزیکی از قبیل: تعداد دشمنان، محیط طبیعی‌تر و… باوری که به نادرستی در ذهن گیمرها نسبت به ایکس باکس 360 ایجاد شده بود را تغییر دهیم. همه این‌ها را مدیون تیم تولید و موتور بازی‌سازی خود هستیم چرا که توانستیم گرافیکی فوق العاده‌تر را نسبت به سری قبل به نمایش بگذاریم و نور پردازی را دستخوش بهبود بسیاری نماییم. پس آری، هنوز هم می‌توانیم توانمندی‌های این نسل را کشف و براساس آن بازی‌های طبیعی‌تری را هم طراحی و روانه بازار کنیم.

به نظر شما آیا این ادعا صحت دارد؟! آیا شما از انجام بازی‌های تکراری این نسل همچون:عقیده قاتلان، فارکرای، فیفا و … به تنگ نیامده‌اید؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH