سلطه شیائومی ‌و سامسونگ بر بازار گوشی‌ها‌ی هوشمند هند

مرکز تحقیقاتی IDC با انتشار گزارشی اعلام کرد که در طی سه ماهه سوم سال 2017 میلادی، ارسال گوشی‌ها‌ی هوشمند در کشور هند از مرز 39 میلیون دستگاه عبور کرده که این میزان، 40 درصد بیشتر از سه ماهه قبلی و 21 درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال 2016 بوده است.

در این بین، هر کدام از شرکت‌ها‌ی شیائومی و سامسونگ توانسته‌اند با کسب سهم 23.5 درصدی از این حجم فروش، در کنار هم به عنوان برترین تولیدکنندگان گوشی‌ها‌ی هوشمند در این کشور لقب گیرند.

بخش عمده‌ای از این موفقیت کلی شرکت‌ها‌ در بازار، به‌دلیل جشنواره‌ها‌ی فروش آنلاینی بوده که در طی ماه‌ها‌ی آگوست و سپتامبر برگزار شد، به‌طوری‌که شیائومی ‌در سال گذشته، 32 درصد از دستگاه‌ها‌ی خریداری‌ شده به‌صورت آنلاین را به نام خود ثبت کرد که این رقم در سال جاری میلادی به 37 درصد رسیده است. البته عملکرد این شرکت در فروش آفلاین نیز قابل‌توجه بوده و با استقبال کاربران همراه شده است.

سامسونگ

تمامی‌ 5 شرکت برتر تولیدکننده در بازار هند، رشدی دو رقمی‌ را تجربه کرده‌اند. سامسونگ و شیائومی ‌به‌طور مشترک، در جایگاه نخست جای گرفته‌اند و به‌دنبال آن شرکت لنوو که اخیرا گوشی‌ها‌یی با برند موتورولا را عرضه کرده، در رده سوم قرار گرفته است. شرکت چینی ویوو نیز با رشد سالیانه خیره‌کننده 153 درصدی و با کسب سهم 8.5 درصدی از بازار، در رده چهارم و شرکت اوپو نیز با سهم 7.9 درصدی خود، در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

4 در مورد “سلطه شیائومی ‌و سامسونگ بر بازار گوشی‌ها‌ی هوشمند هند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH