بررسی ویدیویی هواوی میت 10

از تاریخ ۳ آذر، جدیدترین پرچم‌دار کمپانی هواوی یعنی گوشی میت ۱۰ وارد بازار ایران می‌شود و پس از آنکه بررسی تخصصی این محصول را برای‌تان انجام دادیم، حال به سراغ ریویوی تصویری آن می‌رویم، تا با توانایی‌ها و مشخصات این اسمارت‌فون از نزدیک آشنا شوید.

سری میت هواوی را معمولا با گوشی‌های بزرگ، فلزی و زیبایش می‌شناسیم؛ فاکتورهایی که حالا کمی دچار تغییر شده‌اند. در سال 2017 اکثر کمپانی‌های بازار از ترکیب فلز و شیشه برای ساخت پرچمداران‌شان استفاده ‌کردند تا علاوه بر کیفیت ساخت بالا، بتوانند به زیبایی و کارایی گوشی‌ نیز بیفزایند؛ چرا که با این ترکیب می‌توان نوارهای آنتن را تا حدی از دید خارج کرد و شارژ وایرلس را به گوشی‌ها افزود. هواوی نیز این روند را در پیش گرفت و قید فلز را زد و از ترکیب این ماده با شیشه در ساخت میت 10 بهره گرفت؛ با این تفاوت که باز هم نمی‌توانید از شارژرهای وایرلس برای میت 10 استفاده کنید!

به‌صورت کلی میت 10 هواوی یک محصول کامل و کم نقص است. از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده، سخت‌افزارش بسیار قدرتمند است، به صورت هوشمند عمل کرده و دوربین‌های دوگانه آن می‌توانند تصاویر بسیار باکیفیتی را به ثبت برسانند. در ادامه، بررسی ویدیویی این گوشی جدید را مشاهده می‌کنید.

5 در مورد “بررسی ویدیویی هواوی میت 10”

  1. ممنون از ویدیو خوبتون مثل همیشه عالی بود
    ویدیو نقد و بررسی نوت8 رو هم دیده بودم
    بنظرم نوت8 انتخاب بهتریه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH