گلکسی S9

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی S9 و S9 پلاس در نمایشگاه CES 2018 حضور نخواهند داشت

چند سالی است که پس از فرا رسیدن ماه دسامبر، زمزمه‌هایی می‌شنویم مبنی بر این‌که کمپانی سامسونگ پرچم‌دار بعدی سری S خود را در نمایشگاه CES به نمایش خواهد گذاشت. این رویه امسال هم ادامه یافت و اخیرا شنیدیم که ممکن است سامسونگ بخواهد گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس را در نمایشگاه CES 2018 لاس‌وگاس به نمایش درآورد اما با اعلام رسمی سامسونگ، امسال نیز این اتفاق رخ نخواهد داد.

شایعات گذشته اشاره کردند که به دلیل رقابت بهتر و موثرتر گلکسی S9 با آی‌فون X، ممکن است سامسونگ بخواهد پرچم‌دار جدید خود را زودتر از موعد مقرر معرفی کند. به همین دلیل احتمال داده شد که گلکسی S9 در CES 2018 به نمایش درآید، اما نگاهی به گذشته نشان می‌دهد که سامسونگ طبق یک روال برنامه‌ریزی شده، پرچم‌دار سری S خود را در اواخر ماه فوریه و یا اوایل ماه مارس، درست پیش از برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا معرفی کرده است. البته امسال به دلیل اتفاقات رخ داده برای گلکسی نوت 7، سامسونگ ناچارا گوشی‌های خانواده گلکسی S8 را با بیش از یک ماه تاخیر معرفی کرد.

اخیرا اعلام شد که سامسونگ قصد دارد برخی شرکای تجاری خود را با دست‌پخت جدید سال 2018 خود آشنا کند اما نشریه کره‌ای The Korea Herald ادعا کرده سامسونگ در طی گفت‌وگویی که با این نشریه داشته، اعلام کرده که بعید است فردی خارج از آزمایشگاه سامسونگ بتواند پیش از فرا رسیدن موعد مقرر و معرفی گلکسی S9، از نزدیک به آن نگاه کند.

سامسونگ با این صحبت‌ها تلویحا حضور پرچم‌داران جدیدش در نمایشگاه CES را تکذیب کرد. ضمن آن‌که همانند دیگر اقشار جامعه حتی شرکای تجاری سامسونگ نیز نمی‌توانند تا پیش از معرفی گلکسی S9 با آن آشنا شوند. البته انتظار چنین چیزی را هم داشتیم؛ پس بدین ترتیب تمام شایعات در خصوص معرفی پیش از موعد گلکسی S9 و نمایش زودهنگام آن باطل می‌شود.

5 در مورد “سامسونگ اعلام کرد که گلکسی S9 و S9 پلاس در نمایشگاه CES 2018 حضور نخواهند داشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH