گلکسی S9 پلاس

انتشار رندرهایی از گلکسی S9 پلاس که دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهد

اسمارت‌فون گلکسی S9 پلاس سامسونگ به عنوان برادر بزرگ‌تر گوشی گلکسی S9 در سه ماهه اول سال 2018 وارد بازار خواهد شد. طی هفته‌های اخیر شایعات متعددی به بیرون درز کرده که اطلاعات و مشخصات زیادی را پیرامون گوشی گلکسی S9 پلاس آشکار ساخته است. امروز فردی با هویت OnLeaks که رکوردداری با سابقه در زمینه اعلام اطلاعات افشا شده در مورد اسمارت‌فون‌های آینده است، رندری 360 درجه‌ای از گوشی گلکسی S9 پلاس را با همکاری وب‌سایت MySmartPrice منتشر کرده است. گفته می‌شود که این رندرها براساس تصاویر CAD ساخته شده‌ و براساس گزارشات، از سوی سامسونگ افشا شده‌اند.

گوشی گلکسی S8 پلاس با صفحه نمایش 6.2 اینچی سوپر امولد، ابعادی معادل 159.5 در 73.4 در 8.1 میلی‌متر دارد. براساس اطلاعات افشا شده‌ای که توسط افراد خبرچین به همراه رندرهای جدید به اشتراک گذاشته شده‌اند، گوشی گلکسی S9 پلاس دارای ابعاد 157.7 در 73.8 در 8.5 میلی‌متر است و از یک نمایشگر 6.1 اینچی بهره می‌برد. این اعداد نشان می‌دهند که گلکسی S9 پلاس در مقایسه با گوشی گلکسی S8 پلاس، اندکی کوچک‌تر و ضخیم‌تر خواهد بود و می‌تواند مجهز به باتری بزرگ‌تری نسبت به نسل پیشین خود باشد.

آن‌چه که در مورد گوشی گلکسی S9 پلاس جالب است، وجود دوربین دوگانه‌ای بوده که به‌صورت عمودی بر روی پنل پشتی گوشی قرار دارد. از این‌رو، گلکسی S9 پلاس اولین گوشی از سری گلکسی S خواهد بود که مجهز به یک دوربین پشتی دوگانه است. به گفته OnLeaks@، گوشی کوچک‌تر گلکسی S9 با یک دوربین منفرد در قسمت پشتی دستگاه عرضه خواهد شد.

مشابه با روشی که اپل میان مدل‌های آی‌فون معمولی و آی‌فون پلاس خود تمایز ایجاد کرده است، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ نیز به کاربران امکان خواهد داد تا میان گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، یکی را انتخاب کنند. کمپانی کوپرتینویی، تجربه عکاسی پیشرفته را در آی‌فون مدل بزرگ‌تر قرار داده است؛ از این رو گوشی گلکسی S9 پلاس هم با دوربین دوگانه پشتی خود، تجربه درخشان‌تری را در زمینه عکاسی ارائه خواهد داد. اسکنر اثر انگشت در بخش زیرین دوربین دوگانه پشتی قرار خواهد گرفت.

رندرهای 360 درجه‌ای از گلکسی S9 پلاس نشان می‌دهند که این گوشی همانند نسل پیشین خود مجهز به ویژگی‌های دیگری از قبیل اسکنر عنبیه، دکمه بیکسبی، درگاه USB-C، جک صوتی 3.5 میلی‌متری و دکمه‌های پاور و ولوم است. مشابه با گوشی گلکسی S9، مدل بزرگ‍تر گلکسی S9 پلاس نیز با چیپست‌های اگزینوس و اسنپ‌دراگون 845 در بازارهای مختلف ارائه خواهند شد.

شایعات اشاره می‌کنند که احتمالا از گوشی‌های گلکسی S9 گلکسی S9 پلاس طی کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه 2018 رونمایی خواهد شد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این کمپانی کره‌ای احتمالا در تاریخ 27 فوریه، گوشی گلکسی S9 را معرفی می‌کند. سایر شایعات ادعا می‌کنند که ممکن است این کمپانی طی نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES 2018) در ماه ژانویه از گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس خود پشت درهای بسته و پیش دیدگان سرمایه‌گذاران رونمایی کند.

6 در مورد “انتشار رندرهایی از گلکسی S9 پلاس که دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH