قیمت هواوی آنر 9 لایت فاش شد؛ 302 دلار

هواوی آنر 9 لایت را می‌توان جانشین کوچک‌تر هواوی میت 10 لایت دانست که در آینده‌ای نه‌چندان دور روانه بازار خواهد شد. هر دو اسمارت‌فون از دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی استفاده می‌کنند، با این‌حال انتظار می‌رود اسمارت‌فون آنر مقرون به‌صرفه‌تر از میت 10 لایت باشد.

آنر 9 لایت

هواوی آنر 9 لایت با استفاده از 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2000 یوان روانه بازار خواهد شد، این در حالی بوده که نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 2400 یوان معرفی می‌شود که هم‌قیمت با هواوی میت 10 لایت است.

مطابق دعوتنامه منتشر شده توسط آنر، مراسم معارفه این اسمارت‌فون در تاریخ 21 دسامبر برگزار می‌شود. البته به لطف TENAA، مشخصات این هندست به‌صورت کامل منتشر شده است. این اسمارت‌فون از اندروید Oreo استفاده می‌کند. نمایشگر مورد استفاده در این دستگاه 5.65 اینچی و با نسبت تصویر 18 به 9 است. قلب تپنده آنر 9 لایت را چیپست کایرین 659 شکل می‌دهد و در بخش پشتی آن می‌توانیم یک دوربین دوگانه با دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم.

6 در مورد “قیمت هواوی آنر 9 لایت فاش شد؛ 302 دلار”

  1. کسایی که هیچ اطلاعاتی در مورد دیوایس های ارتباطی و کاربردهاشون ندارند،حتما میگن«گوشی هواووی بدرد نمیخوره یا مفت نمی ارزه»خب بهشون سخت نگیرید بذارید رو حساب فقط اطلاعاتشون!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH