گلکسی S8

گزارش: رونمایی از گلکسی S9 در ماه فوریه صورت می‌پذیرد

هنوز نمی‌دانیم رونمایی از گلکسی S9 در چه تاریخی صورت می‌پذیرد چراکه سامسونگ اشاره‌ای به آن نکرده است. این شرکت از دو دستگاه گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در اوایل امسال و طی مراسمی اختصاصی در نیویورک رونمایی کرد. این دو دیوایس از اهمیت ویژه‌ای برای این شرکت کره‌ای برخوردار بودند، علت این امر را می‌توان در معرفی آن‌ها بعد از مشکلات ایجاد شده برای گلکسی نوت 7 جستجو کرد. براساس گزارشی جدید، باید منتظر معرفی گلکسی S9 در ماه فوریه باشیم.

بنا بر گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در اواخر ماه فوریه از پرچم‌داران جدید خود، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، پرده‌برداری کند. هم‌چنین براساس این گزارش، دو دیوایس موردنظر در ماه مارس روانه بازار خواهند شد.

اگر سامسونگ در تاریخ یاد شده از محصولات جدید خود رونمایی کند، با این دستگاه‌ها یک‌ماه زودتر از زمان معرفی گلکسی S8 و S8 پلاس ملاقات خواهیم کرد. این شرکت از پرچم‌داران امسال خود در اواخر ماه مارس رونمایی و در اواسط آپریل آن‌ها را روانه بازار کرد. در این گزارش ذکر شده احتمال تغییر تاریخ معرفی گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس وجود دارد.

رونمایی از گلکسی S9

در حال حاضر سامسونگ اظهار نظری در رابطه با دو پرچم‌دار بعدی خود از سری S نکرده است. انتظار می‌رود که این شرکت برای مقابله با آی‌فون X، دستگاه‌های خود را زودتر از نسل قبلی معرفی و روانه بازار کند.

آی‌فون X

اگر این گزارش صحت داشته باشد و اواخر فوریه برای رونمایی از گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس درنظر گرفته شده باشد، احتمالا سامسونگ از آن‌ها در مراسم MWC 2018 پرده‌برداری می‌کند. در گذشته نیز شاهد رونمایی از محصولات جدید این برند در MWC بوده‌ایم، بنابراین نمی‌توان با قطعیت گزارش جدید را رد نمود.

6 در مورد “گزارش: رونمایی از گلکسی S9 در ماه فوریه صورت می‌پذیرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH