محتوای ویدیویی

اپل تیم ویدیو خود را گسترش می‌دهد؛ استخدام نیرو از آمازون

فعالیت‌های اپل در زمینه سخت‌افزار، موسیقی و محتوای ویدیویی در حال گسترش است و بسیاری از طرفداران اپل در جریان این مسئله هستند. اپل در این زمینه در حال پیشرفت بوده و برنامه‌هایی برای آینده درنظر دارد. ازجمله فعالیت‌های اپل می‌توانیم به Carpool Karaoke و هم‌چنین برنامه تلویزیونی Planet of the Apps اشاره‌کنیم. براساس خبرهایی که در روزهای اخیر منتشر شده، اپل در حال تدارکات برای ساخت یک سریال تلویزیونی علمی تخیلی است.

محتوای ویدیویی

در کل اپل تصمیم گرفته تا فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام دهد و در حال حاضر قصد تمرکز بر تولید محتوای تلویزیونی برای کودکان را دارد. براساس خبر منتشر شده توسط Variety، اپل به‌تازگی سه نیروی اجرایی در زمینه تصویر را از آمازون استخدام کرده است. یکی از نیروهای استخدامی «تارا سورنسن» نام دارد که در بخش تولید محتوای کودکان فعالیت داشته است، سورنسن در اپل هم همین مسئولیت را برعهده خواهد داشت.

از دیگر نیروهای استخدامی اپل می‌توان به کارینا واکر، مدیر اجرایی توسعه بین‌الملل و تارا پیتری، مدیر امور بازرگانی اشاره کرد. واکر در اپل مسئولیت مدیریت اجرایی بین‌الملل را برعهده دارد. با توجه به نیروهای جدید می‌توان فهمید استخدام‌های اخیر اپل در زمینه گسترش تیم ویدیویی و تولید محتوای تلویزیونی بوده است.

5 در مورد “اپل تیم ویدیو خود را گسترش می‌دهد؛ استخدام نیرو از آمازون”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH