اندروید 8 برای گلکسی S8

عرضه نسخه نهایی اندروید 8 برای گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ

در حال حاضر شرکت سامسونگ پیش از عرضه عمومی بسته به‌روزرسانی رسمی اندروید 8 اوریو، یک برنامه آزمایشی را برای افرادی که مایل به تست اولیه این سیستم‌عامل بر روی دستگاه‌های خود هستند، اجرا نموده است.

بر اساس آخرین شنیده‌ها هندست‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس پنجمین پچ آزمایشی اندروید اوریو را دریافت کرده‌اند که مشکلات عمده و جزئی این سیستم‌عامل را رفع می‌نماید. اکنون به نظر می‌رسد که سامسونگ در حال آماده شدن جهت ارایه به‌روزرسانی برای تعدادی از گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در سراسر جهان است.

نسخه‌های متعددی از این پرچم‌داران گواهی اتحادیه Wi-Fi را دریافت نموده‌اند؛ موسسه‌ای غیرانتفاعی که گواهی محصولات وای‌فای را صادر می‌کند. نسخه‌های مذکور شامل مدل‌های SM-G950F، SM-G955F، SM-G950FD، SM-G955FD، SM-G950N، SM-G955N، SM-G950X، SM-G955X، SM-G950XN، SM-G955XN و SM-G950XC خواهند بود.

این مدل‌ها نسخه‌های اروپایی، آسیایی (هند و سنگاپور)، کره‌ای و نسخه‌های جهانی اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس هستند. عرضه به‌روزرسانی مذکور پیرو گزارشات قبلی است که از انتشار رسمی به‌روزرسانی پیش از پایان ماه ژانویه حکایت داشتند.

درحال حاضر احتمالا متوجه شده‌اید که نسخه آمریکایی این هندست‌ها در لیست فوق مشاهده نمی‌شود. این به خوبی نشان می‌دهد که کاربران ایالات‌متحده احتمالا بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند؛ خصوصا آن‌هایی که دستگاه‌های خود را از شرکت‌های سرویس‌دهنده‌ مخابراتی دریافت نموده‌اند. متاسفانه این موضوع، مسئله‌ای ناراحت‌کننده در دنیای اندروید است. اما امیدواریم پروژه Treble که با اندروید اوریو عرضه می‌شود در نهایت بتواند تاخیرهایی از این دست را برای دستگاه‌های آینده حل کند.

6 در مورد “عرضه نسخه نهایی اندروید 8 برای گلکسی S8 و S8 پلاس سامسونگ”

  1. لابد نوت ۸ هم میخواد ۱ سال طول بکشه تا بیاد …این برند های چینی تو ارائه اپدیت خیلی جلو ترن از سامسونگ

  2. همه شرکت های چینی اپدیت اندروید ۸ دادن تازه سامسونگ میخواد بده .تو اپدیت خیلی عقبه سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH