اپلیکیشن حمل و نقل دینگ رونمایی شد!

ظاهرا این روزها سرمایه گذاران توجه ویژه‌ای به اپلیکیشن‌های حمل و نقل درون شهری دارند و با اینکه برنامه‌های مختلفی در این زمینه، از استارتاپ‌های بزرگ گرفته تا اپلیکیشن‌های مورد حمایت تاکسی‌رانی و حتی خارجی مشغول فعالیت هستند، اما باز شاهد ظهور نمونه‌هایی تازه هستیم که حرف‌های جدید و خدمات نوینی را هم در بطن خودشان دارند.

اپلیکیشن دینگ را بایستی جدیدترین مورد در این بین دانست که به نظر می‌رسد با سرمایه‌گذاری گسترده و استفاده از چهره‌های شاخصی چون علی دایی که سهام‌دار بخشی از آن نیز هستند، قصد دارد تا ورودی قدرتمند به بازار داشته و سایر اپلیکیشن‌ها را در همین ابتدا به چالش بکشد.

به همین خاطر شب گذشته و در مراسمی که با حضور مهمانان زیاد و متفاوتی در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید، اپلیکیشن دینگ به‌صورت رسمی معرفی و آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم، علی دایی در سخنانی کوتاه به دلایل انتخاب دینگ اشاره کرد و گفت: پشت این اپلیکیشن یک سری جوان تحصیل‌ کرده قرار گرفته‌اند. مطمئنا در کشور ما الان بزرگ‌ترین مشکل‌مان، بیکاری جوانان است و به‌نظرم این شرکت می‌تواند در کاهش بیکاری و خدمات خوب به مردم فعال و موفق باشد. دینگ می‌تواند سطح رقابتی را در این عرصه بالا ببرد و انشالا بتوانیم خدمات خوبی به مردم داده و ایجاد اشتغال کنیم.

پس از این چهره شناخته شده کشورمان، نوبت به امیر مظفر منشوریان، مدیر عامل دینگ رسید تا درباره خدمات و توانمندی‌های دینگ توضیحات مبسوطی را ارایه دهد، وی سخنانش را این‌گونه آغاز کرد: امشب، برای مجموعه دینگ شب بسیار مهمی است و امیدوارم خدمات ارزنده‌ای را به شما ارایه دهیم. همه ما از وضعیت نامطلوب هوای تهران باخبر هستیم اما شاید ندانیم چه تعداد از افراد سلامتی و جان خودشان را برای آن از دست می‌دهند. طبق آمار، ۱۰ درصد مرگ و میرهای ایران ناشی از آلودگی هواست و روزانه ۱۰ تا ۱۲ نفر در تهران جان خودشان را بدین خاطر از دست می‌دهند.

هزینه‌هایی که مردم و ملت از این بابت متقبل می‌شوند بسیار بالاست. تاثیر آلودگی هوا بر مرگ و میر ۵۱۰ میلیارد تومان، هزینه بیماری ۲۱۰ میلیارد تومان و هزینه شیوع امراض ۴۱۰ میلیارد تومان است. همه این‌ها باعث می‌شود مسئولیت اجتماعی ما بالاتر برود.

ما اینجا جمع شدیم تا درباره دینگ و مسئولیت‌های آن صحبت کنیم. اما چرا دینگ؟ اپلیکیشن‌های زیادی مشغول فعالیت هستند. در دینگ ما تمام فرآیندهای مسافر و راننده را جز به جز بررسی کردیم و طبق نتایج بدست آمده، قابلیت‌های مختلفی را توانستیم طراحی کنیم.

دینگ نسبت به مسافر، راننده، هوای سالم، امنیت و هرچیزی که در حوزه حمل و نقل مسافر وجود دارد، تا حد ممکن احساس مسئولیت کرده است. دینگ در وهله اول نسبت به مسافر و شهروندان خواسته تا با احترام برخورد کند. ما راننده بومی استخدام می‌کنیم و بانوان ناوگان مخصوص به خودشان را دارند.

مدیر عامل دینگ با اشاره به خدمات نوین این اپلیکیشن گفت: با استفاده از گزینه رزرو ساعتی دینگ در هر لحظه که بخواهیم، می‌توانیم شرایط اضطراری را مدیریت کنیم. حتما برای شما پیش آمده که در طی یک روز بخواهید به چند جا سر بزنید و کارهای مختلفی را انجام دهید اما از نظر مالی و زمانی به صرفه نبوده که چندین بار وسیله نقلیه را عوض کنیم. اگر بخواهیم کل این مسیرها را برویم، هم وقت‌مان بسیار گرفته می‌شود و هم هزینه بالایی بایستی بپردازیم. برای بردن ماشین شخصی هم مشکلات توقف، طرح ترافیک و سایر مسایل وجود دارد. اما با استفاده از سرویس در اختیار دینگ، می‌توانیم هر جا که بودیم و هرچند تا که خواستیم، سفر داشته باشیم.

در سفرهای چند مقصده قیمت بر اساس تعداد مقصدها محاسبه می‌شود اما در سرویس در اختیار، خودرو را به‌صورت ساعتی در اختیارتان قرار می‌دهیم و به این ترتیب در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنیم.

منشوریان با اشاره به یک سرویس مقرون به‌صرفه دیگر که به صورت جمعی ارایه می‌شود گفت: در گزینه دُنگی شما می‌توانید ماشین و سفر را به اشتراک بگذارید و بدین خاطر هزینه کم‌تری را پرداخت کرده و همچنین به کاهش آلودگی و ترافیک کمک کنید. بدین ترتیب که چند نفر که مقصد مشابهی دارند، از یک خودرو استفاده کرده و بدین خاطر هم هزینه برای هر مسافر کم‌تر شده و هم از آن خودرو بهترین استفاده در حمل و نقل شهری صورت می‌گیرد.

دینگ به شرکت‌ها و سازمان‌ها هم فکر کرده و با استفاده از پنل‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم، می‌توانند در هر لحظه موقعیت خودروها را دیده و هر تعداد سفر بخواهند، درخواست بدهند. تمام سرویس‌های قبلی نیز برای آن‌ها در دسترس قرار گرفته است.

وی با اشاره به سیستم درآمدزایی دینگ گفت: برای بسیاری از ما پیش آمده که کالایی را به دیگران معرفی کردیم بدون آنکه سودی نصیب‌مان شود اما در دینگ هرچه افراد تعداد سفر بیشتری انجام دهند، برای شما نیز مبلغی شارژ شده و به حساب‌تان افزوده می‌شود. البته این هزینه از مسافران دریافت نخواهد شد و شرکت به‌صورت مستقیم خودش چنین مبلغی را پرداخت می‌کنم. امیدوارم با معرفی دوستان‌تان به دینگ از درآمد خوبی که قادر به کسب هستید، لذت ببرید.

منشوریان درباره خدمات دینگ به رانندگان که وی آن‌ها را میزبان می‌نامید، گفت: همه ما می‌دانیم که ماشین استهلاک دارد، از روغن موتور گرفته تا لاستیک و از این دست موارد! ما هزینه استهلاک را بر اساس مسافتی که رانندگان طی می‌کنند به آن‌ها پرداخت خواهیم کرد. از لنت ترمز گرفته تا روغن موتور و امیدوارم بتوانیم کمک شایانی بدین وسیله به رانندگان بکنیم.

مدیرعامل دینگ در پایان اشاره کرد: خیلی از رانندگان دوست دارند تا از چند اپلیکیشن استفاده کنند، دینگ به این امر هم فکر کرده و ما انحصار طلب نیستیم و میزبان‌های ما بین دینگ و بقیه رقبا حق انتخاب دارند.

4 در مورد “اپلیکیشن حمل و نقل دینگ رونمایی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH