ال جی آریستو 2

با مشخصات گوشی ارزان قیمت ال‌جی آریستو 2 آشنا شوید!

در ژانویه سال 2017 شرکت T-Mobile گوشی هوشمند ارزان قیمت 144 دلاری اندرویدی به نام ال‌جی آریستو معرفی نمود اما طی مذاکراتی با شرکت MetroPCS و تخفیفی 84 دلاری به قیمت 60 دلار به آنها واگذار شد. اما حالا به نظر می‌رسد که بخش بازاریابی شرکت تی‌موبایل به نام Un-carrier قصد دارد که با رویکردی جدید به عرضه این گوشی‌هوشمند ارزان قیمت که مناسب بودجه بسیاری از افراد است بپردازد و با معرفی آریستو 2 ادامه دهنده عرضه این مدل گوشی اقتصادی باشد.

انتظار می‌رود که طی چند هفته آتی آریستو 2 با یک برنامه مشترک توسط تی‌موبایل و مترو پی‌سی‌اس معرفی شود. البته هنوز در مورد قیمت این گوشی هوشمند دوستدار جیبتان اطلاعاتی منتشر نشده است با این حال معتقدیم نباید با مدل قبلی آریستو چندان فرق قیمت داشته باشد!

بر اساس لیست مشخصاتی که از آریستو 2 به بیرون درز کرده است، قلب تپنده ال‌جی آریستو 2 به کمک پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی اسنپدراگون 425  کوالکام می‌تپد و 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه قابل ارتقا نیز آن را همراهی خواهند کرد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا عرضه خواهد شد. صفحه نمایش استاندارد 5 اینچی اچ‌دی با رزولوشن اچ‌دی و یک باتری 2410 میلی‌آمپری قابل تعویض نیز در لیست مشخصات به چشم می‌خورد.

بسته بندی LG Aristo 2

این اطلاعات مستقیما از روی بسته‌بندی ارائه شده برای گوشی بدست‌آمده است و بروشور راهنمای کاربران نیز که به صورت آنلاین منتشر شده است، گواهی این مدعاست که به زودی باید شاهد عرضه رسمی آریستو 2 در بازار باشیم.

4 در مورد “با مشخصات گوشی ارزان قیمت ال‌جی آریستو 2 آشنا شوید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH