سهم آی‌فون اپل از بازار آمریکا 5 درصد افزایش یافت

در خصوص بازار سیستم عامل گوشی‌های هوشمند، تقریبا تمامی صاحب‌نظران این حوزه عقیده دارند که با توجه به تعدادی زیاد دستگاه‌های اندرویدی، شکست سیطره این سیستم عامل بر این بازار کاری در حال حاضر غیر ممکن است. با این وجود، این سیطره مطلق دلیلی نخواهد شد که برخی از شرکت‌ها سخت‌افزار و نرم‌افزار خود را نسازند؛ به مانند کاری که اپل با موفقیت تمام انجام می‌دهد.

apple

بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده از طرف CIRP، هر ساله سهم آی‌فون از بازار 5 درصد بیشتر می‌شود. در این اطلاعات آمده است سهم آی‌فون در سه ماهه آخر سال 2016 سی و چهار درصد بوده که این میزان با افزایش 5 درصدی، در سه ماهه سال 2017 به 39 درصد رسیده است. Josh Lowitz، یکی از کارکنان CIRP، این افزایش را در پی عرضه گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و X عنوان کرده که همگی در سه ماهه پایانی سال وارد بازار شدند. وی در ادامه بیان کرده است:

اگر بازه زمانی ماه سپتامبر تا دسامبر امسال را با سال قبل مقایسه کنیم، معلوم می‌شود که اپل سهم خود را از بازار بهبود داده است. در هر دو سال از سپتامبر تا دسامبر 10 درصد پیشرفت کرده، اما همانطور که سپتامبر بهتری در سال 2017 از سال 2016 داشته، منجر به دسامبر خوبی هم شده است.

عملکرد آی‌فون در خارج از آمریکا نیز تحسین‌برانگیز بوده است. گوشی آی‌فون 7 پلاس در سال 2016 در کشور چین به عنوان پر فروش‌ترین محصول اپل و همچنین دومین گوشی پر فروش این کشور محسوب می‌شود.

3 در مورد “سهم آی‌فون اپل از بازار آمریکا 5 درصد افزایش یافت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH