رقابت اپل و HBO بر سر تصاحب حق پخش سریال جدید جی جی آبرامز

کاملا مشخص است که اگر اپل می‌خواهد سرویس ویدیوی خود را ارتقا داده و تحول مورد نظرش را در آن اجرا کند، نیازمند محتوایی غنی است. تا به حال این شرکت سریال‌های زیادی را تولید کرده، اما هیچ کدام موفقیت مورد نظر اپل را کسب نکرده‌اند. شاید از شناخته شده‌ترین این سریال‌ها بتوان به Carpool Karaoke اشاره کرد.

با این وجود، به گزارش Variety، ظاهرا اپل قصد دارد با کانال مشهور HBO بر سر تصاحب امتیاز سریال علمی تخیلی جدید جی جی آبرامز رقابت کند. در حال حاضر اطلاعات جدیدی در خصوص این سریال در دست نیست، اما ظاهرا داستان آن در خصوص جنگی جهانی علیه یک قدرت متخاصم خارجی است. این سریال نقطه بازگشت آبرامز، خالق سریال لاست، پس از سریال محبوب Fringe خواهد بود.

هنوز شرکت‌های اپل، اچ‌بی‌او و وارنر بروس اظهار نظر رسمی در این خصوص نداشته‌اند. با وجود سرمایه‌گذاری عظیم اپل و احتمال موفقیت شرکت، هنوز زمانی برای آغاز به کار تولید این پروژه اعلام نشده است. در هر صورت تا انتشار اطلاعات رسمی در این خصوص باید منتظر ماند، اما در صورت موفقیت اپل باید دید این مجموعه تحت سرویس اپل موزیک پخش خواهد شد یا زیر مجموعه‌ای از اپل تی‌وی می‌شود.

3 در مورد “رقابت اپل و HBO بر سر تصاحب حق پخش سریال جدید جی جی آبرامز”

  1. اپلم که تو همه کاری دست میبره..پخش سریال ب توچه اخه برو گوشیت بساز..عرضه نداره هنوز دیسپلی گوشیش خودش بسازه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH