instagram stories type

اینستاگرام یک استوری جدید با نام تایپ ایجاد می‌کند

از زمانی که برای اولین بار استوری در اینستاگرام معرفی شد، مدت زمان زیادی می‌گذرد. خود این ایده نیز ممکن است از استوری اسنپ‌چت (Snapchat) سرچشمه گرفته باشد که قطعنا به شیوه خود تکمیل شده است. اینستاگرام از آن زمان ابزار‌ها و قابلیت‌های زیادی را برای بهبود استوری‌ها ارایه کرده و اینک آخرین آنها با نام Type معرفی شده است.

instagram stories type

این ویژگی برای اولین بار توسط برخی از اعضای سایت TNW کشف شد. تایپ فعلا در مرحله آزمایشی است و بیشتر برای افرادی که به گذاشتن استوری‌های متنی علاقه‌مند‌ هستند، کاربرد دارد. همانطور که می‌دانید استوری‌ها اغلب شامل تصاویر و ویدیو‌ها هستند که متن به آن اضافه می‌شود. اما با قابلیت تایپ، امکاناتی برای علاقه‌مندان استوری‌های متنی ایجاد می‌شود که می‌توانند استوری‌هایی شیک‌تر و جالب‌تر با تاکید بر متن ایجاد کنند.

فعلا از آنچه که مشخص شده می‌توان فهمید، کاربران قادرند فونت‌های مختلف را به دلخواه انتخاب کنند و اینستاگرام با توجه به آن یک پس‌زمینه مناسب را برای جلوه بهتر متن ایجاد می‌کند. در گذشته این مورد گاهی با اشکال و دشواری همراه بود چون اغلب متن نوشته شده در روی تصاویر به خوبی قابل تشخیص نبود.

instagram stories type

ویژگی تایپ فعلا در حال آزمایش و بررسی بازخورد‌ها است و هنوز هیچ توضیح و اطلاعیه‌ای در مورد آن به طور رسمی منتشر نشده است. زمان پایان دوره آزمایش و اینکه در صورت پایان آزمایش برای عموم در دسترس خواهد بود یا خیر نیز نامشخص است. اما ما در انتظار اخبار جدید خواهیم بود تا به محض اعلام، شما دوستان آی‌تی‌رسان را در جریان بگذاریم.

3 در مورد “اینستاگرام یک استوری جدید با نام تایپ ایجاد می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH