اپل اعلام کرد که برای تعمیر هوم‌پاد‌ شکسته دستمزد هنگفتی را طلب می‌کند

آیا شما نیز اسپیکر‌های هوشمند هوم‌پاد جدید اپل را انتخاب کرده‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است پس دعا کنید تا بلایی سرش نیاید! چون تعمیر کردن این AF گران‌قیمت حسابی روی دست‌تان خرج خواهد گذاشت.

اپل به تازگی جزییات اطلاعات مربوط به تعمیر هوم‌پاد‌های خود را بر روی سایت رسمی شرکت منتشر کرده است. جل‌الخالق، اگر AppleCare پلاس ندارید برای تعمیر یا تعویض هوم‌پاد معیوب‌تان باید 280 دلار هزینه کنید. به این نکته توجه کنید که برای خرید هر عدد اسپیکر هوم‌پاد، چیزی در حدود 350 دلار پول پرداخت شده است.

همانند دیگر محصولات اپل، اسپیکر هوم‌پاد آسیب دیده نیز ممکن است تحت پوشش ضمانت قرار بگیرد. اما اگر اینطور نشود شما مجبورید کلی پول برای تعمیر آن هزینه کنید و اگر قصد چنین کاری را داشته باشید، خرید یک اسپیکر جدید بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

اما چرا تعمیر هوم‌پاد اینقدر گران است؟

احتمالا اپل این هوم‌پاد را طوری طراحی کرده است که تنها خودش قادر به باز کردن آن باشد چون اگر دقت کرده باشید در هیچ کجای آن اثری از پیچ به چشم نمی‌خورد. به علاوه تمام بخش‌های آن از جمله تیوتر‌ها، ووفر‌ها و A8، سفارشی هستند به همین خاطر شما نمی‌توانید به راحتی قطعات را تعویض نمایید. به هر حال این معضلاتی است که شما در صورت خرید محصولات اپل باید با آن کنار بیایید.

از سوی دیگر نیز حتی فکر خرید AppleCare پلاس برای یک اسپیکر احمقانه به نظر می‌رسد. چیزی که قرار است ثابت و بدون حرکت بر روی میز، کابینت یا قفسه کتاب‌ها قرار بگیرد و به ندرت جابه‌جا شود.

ممکن است شما یک حیوان خانگی داشته باشید مانند گربه و به طور اتفاقی ضربه‌ای به آن بزند و هوم‌پاد گرانبهای شما را بیاندازد (قطعا یک هوم‌پاد گرد و تپل از جنس پارچه‌ای نرم و لطیف، یک اسباب‌بازی دوست‌داشتنی برای گربه شما خواهد بود). یا حتی ممکن است یک شب شما خسته و کوفته به منزل بیاید و هوم‌پاد را روشن کنید و ناگهان با صدای بلند و کر کننده آن، لگدی به هوم‌پاد بزنید و به دیوار روبه‌رو بکوبید!

پس چاره کار چیست؟

تنها دو راه پیش رو دارید یا از خیر خریدن آن بگذرید و یا اگر در نهایت یک هوم‌پاد خریداری کردید برای جلوگیری از هر نوع نگرانی و دل مشغولی، با پرداخت تنها 40 دلار ناقابل، AppleCare پلاس را نیز تهیه کنید. این آپشن، تاریخ ضمانت دستگاه شما را تا دو سال افزایش خواهد داد و شما می‌توانید سرانجام به آرامش برسید.

3 در مورد “اپل اعلام کرد که برای تعمیر هوم‌پاد‌ شکسته دستمزد هنگفتی را طلب می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH