برنامه موتورولا برای تولید اسمارت فون‌های بدون حاشیه

به نظر می‌رسد دو شرکت سونی و موتورلا در حال ایجاد آخرین تغییر و تحولات در رابطه به صفحات نمایش گوشی‌های خود هستند. همه شما گوشی‌های این برند‌ها را با لبه‌های بزرگ و بلند در بالا و پایین، دیده‌اید اما با توجه به درخواست ثبت اختراع جدیدی که موتورلا ثبت کرده است، احتمالا به‌زودی این روند تغییر خواهد کرد.

این درخواست ثبت اختراع که در تاریخ 8 فوریه به سازمان جهانی مالکیت‌های فکری (World Intellectual Property Organization) یا WIPO ارسال شده است، نشان می‌دهد ویژگی‌های مختلفی از جمله صفحه نمایش فاقد حاشیه و حتی صفحه نمایش تاشو، وجود دارد که این موارد تنها با استفاده از صفحه نمایش‌های اولد انعطاف‌پذیر و پایه‌های پلاستیک‌ قابل دستیابی است، مانند گوشی‌های سری S و نوت سامسونگ.

در اینجا همچنین چندین طرح مختلف وجود دارد که در آنها صفحه نمایش‌هایی با طرح بدون حاشیه و آرایه پیکسلی ناهمگن (Heterogeneous Pixel Array) دیده می‌شوند که به همراه برخی لوازم و تجهیزات برای لایه‌های چندگانه از صفحات پیکسلی این امکان را فراهم می‌آورد که طرحی قابل خم شدن را ایجاد کند.

 

همه این شواهد به این معنا خواهد بود که موتورولا قصد دارد به جمع شرکت‌های تولید کننده انبوه گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش فاقد حاشیه بپیوندد.

3 در مورد “برنامه موتورولا برای تولید اسمارت فون‌های بدون حاشیه”

  1. موتورولا هم فعلا اصلا طرفداری نداره مثل سونی و اچ تی سی
    فعلا دور دوره سامسونگ الجی اپل همین

  2. بالاخره موتورولا هم به این نتیجه رسید که تا بی حاشیه نزنه طرفدار نداره بعد سونی هنوز داره اجر میسازه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH