گوشی میان رده و خوش قیمت نوکیا 6 معرفی شد

نوکیا 6 جدید دیوایسی با طراحی به‌روز و منحصر به‌فرد است. محصولی که طراحی دوست‌داشتنی خود را از نسل قبلی به ارث برده است. حال در این مطلب به بررسی اطلاعات تازه‌ای از نوکیا 6 جدید می‌پردازیم که در خلال برگزاری MWC امسال توسط این کمپانی توضیح داده شده است.

دیوایس مورد نظر ما نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌‌دی دارد. تراشه اسنپدراگون 630 قلب تپنده آن بوده و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی ساخت کارل‌زایس در کنار یک فلش LED دوگانه برای ثبت تصاویر در آن انجام وظیفه خواهد کرد. اسمارت‌فون جدید نوکیا دارای بدنه‌ای است که از یک لایه آلومینیوم سری 6000 تشکیل شده است. یک لایه شیشه 2.5 بعدی گوریلاگلس نیز به عنوان محافظ از ایجاد خراش بر روی نمایشگر جلوگیری می‌کند.

در واقع باید نوکیا 6 جدید را نسخه‌ای فشرده‌تر و جمع و جورتر از نسل قبلی دانست؛ محصولی که از همان ابتدای کار اندروید 8 اوریو را اجرا خواهد کرد. شواهد نشان می‌دهد که دو نسخه متفاوت از این گجت برای مناطق مختلف در نظر گرفته شده است. یکی از نسخه‌ها دارای 3 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. نسخه دوم نیز از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. نسخه دیگری از این هندست نیز برای مناطقی مانند تایوان و هنگ‌کنگ تدارک دیده شده است.

خوشبختانه همه مدل‌های این اسمارت‌فون از کارت‌‌های حافظه‌ای با ظرفیت حداکثر 128 گیگیابایت پشتیبانی می‌کنند. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تعبیه شده در نوکیا 6 جدید به وسیله پورت USB نوع C در مدت حدود 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. با وجود چنین ظرفیتی از باتری می‌توان تا 12.5 ساعت فیلم تماشا کرده یا تا 119 ساعت به مکالمه پرداخت. این باتری انرژی لازم برای حالت آماده به‌کار را تا 507 ساعت تامین می‌کند.

این دیوایس 148.8 میلی‌متر طول، 75.8 میلی‌متر عرض و 8.15 میلی‌متر ضخامت دارد که البته در ناحیه برآمدگی دوربین این میزان به 8.6 میلی‌متر افزایش می‌یابد. نوکیا 6 جدید از آینده‌ای نزدیک، بسته به منطقه و اپراتوری که آن را عرضه می‌کند با رنگ‌های متنوع Black/Copper ،White/Iron و Blue/Gold در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان این هندست شیک و زیبا می‌توانند از اواسط فروردین‌ماه آن را با قیمت حدودی 280 یورو خریداری کنند.

2 در مورد “گوشی میان رده و خوش قیمت نوکیا 6 معرفی شد”

  1. خدایش کیفیت قیمتش صدای این جنس های بنجول هواویی ارزش داره نوکیا.هرچی باشه برند قدیمی و معتبر تری هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH