نمونه‌‌ تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس

این روزها اکثر خبرها به نمایشگاه MWC و البته پرچمداران تازه معرفی شده سامسونگ مربوط می‌شود. هنوز یک روز هم از زمان معرفی برادران گلکسی S9 نمی‌گذرد اما طبق روال گذشته طی مراسم رونمایی منتخبی از تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با دوربین این دو پرچمدار نیز به نمایش گذاشته شده که ما نیز نمونه‌هایی از آن‌ها را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

این را هم اضافه کنم که ما پیش از این مطالب جداگانه‌ای درباره قیمت و زمان عرضه گلکسی S9، تصاویری از لوازم جانبی رسمی آن و بنچمارک نسخه مجهز به تراشه اگزینوس 9810 را منتشر کرده‌ایم. اکنون نیز بدون اتلاف وقت به سراغ بررسی تصاویر می‌رویم.

اولین مجموعه به تصاویری تعلق دارد که همگی با گشودگی دیافراگم f/1.5 و در طول روز با نور کافی ثبت شده‌اند. کیفیت این تصاویر به معنای واقعی خیره‌کننده است.

تصاویر مجموعه دوم نیز همگی با گشودگی دیافراگم f/1.5 اما این بار در طول شب و یا در شرایط نوری ضعیف‌تر ثبت شده‌اند. گلکسی S9 با بهره‌مندی از یک دیافراگم گسترده با چنین ضریب بالایی توانسته از این امتحان سربلند بیرون بیاید.

مجموعه سوم تصاویری را شامل می‌شود که برای ثبت آن‌ها از لنز دوم با دیافراگم f/2.4 استفاده شده است. عملکرد پرچمدار سامسونگ مانند بخش‌های قبل در این قسمت نیز فوق‌العاده بوده است.

در ادامه دو نمونه از تصاویر سلفی ثبت شده با دوربین 8 مگایپکسلی گلکسی S9 را مشاهده خواهید کرد که در واقع همان سنسور به‌کار رفته در گلکسی S8 با ضریب دیافراگم f/1.7 است. با این همه کیفیت این تصاویر در نوع خود یکی از بهترین‌ها در بین اسمارت‌فون‌ها محسوب می‌شود.

در پایان ویدیویی کوتاه را آماده کرده‌ایم که توسط دوربین جدید و مملو از امکانات گلکسی S9 ضبط شده است. همان‌گونه که مشاهده خواهید کرد کیفیت ویدیوهای ثبت شده با این پرچمدار مانند عکس‌های گرفته شده با آن بسیار عالی ارزیابی می‌شود.

6 در مورد “نمونه‌‌ تصاویر و ویدیوهای ثبت شده با دوربین گلکسی S9 و S9 پلاس”

    1. عرفان مهرویی

      دوربین عالی فقط دوربین وی 30 پلاس ال جی. خدایی از هر توصیفی برای هر گوشی استفاده نکنید. نمیگم بده ولی خدایی کیفیت ال جی بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH