سامسونگ گلکسی J8 در گیک‌بنچ رویت شد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در نام‌گذاری اسمارت‌فون‌های خود، نظامی یکپارچه را دنبال کند. پس از معرفی خانواده‌های نوت و A به همراه خانواده S که هر ساله یک محصول رده بالا را روانه بازار می‌کرد، این کمپانی تصمیم دارد دوباره از خانواده J برای نام‌گذاری محصولات مقرون به صرفه خود استفاده کند. بر اساس خبرهای تازه منتشر شده، یک اسمارت‌فون جدید از سامسونگ با نام J8 در وب‌سایت گیک‌بنچ رویت شده است.

این اسمارت‌فون که با شماره مدل SM-J800FN شناخته می‌شود، به چیپست اگزینوس 7880 و 3 گیگابایت رم مجهز شده است و سکان هدایت آن را اندروید 8 اوریو بر عهده دارد. امتیاز این هندست در بخش تک هسته‌ای 728 و در بخش پردازش به وسیله چند هسته 3683 است. نتایج کسب شده توسط این اسمارت‌فون قابل مقایسه با امتیاز به دست امده توسط گلکسی J6 نسخه 2018 است.

چیپست اگزینوس 7880 که با فناوری 14 نانومتری توسعه یافته است، از هشت هسته پردازشی کورتکس A53 استفاده می کند که فرکانس کاری آن‌ها به 1.6 گیگاهرتز می‌رسد. هم‌چنین به احتمال زیاد پردازنده گرافیکی موجود در این چیپست Mali-T830 خواهد بود. گلکسی (J8 (2018 از دو دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که قابلیت ثبت تصاویر با وضوح فول اچ‌دی را نیز دارا هستند.

4 در مورد “سامسونگ گلکسی J8 در گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH