گلکسی تب S4

منتظر میان‌رده دیگری از سامسونگ باشید؛ گلکسی J6 در راه است

به نظر می‌رسد که امسال شاهد گسترش و تغییراتی در سری J اسمارت‌فون‌های سامسونگ خواهیم بود. پیش از این بنچمارک‌هایی از گوشی‌های گلکسی J4 و گلکسی J8 مشاهده کردیم و حالا نوبت به عضوی جدید یعنی گلکسی J6 رسیده تا در بنچ‌مارک‌ها خودنمایی کند.

این دیوایس با شماره مدل SM-J600F در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و اگر روند نام‌گذاری آن طبق روال گذشته باشد، باید آن را گلکسی J6 نامید. با آن‌که سری J سامسونگ شامل محصولاتی رده‌پایین تا میان‌رده است، اما این گجت با بهره‌مندی از تراشه اگزینوس 7870 در زمره میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد؛ تراشه‌ای 14 نانومتری، متشکل از هشت هسته کورتکس A53 با حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز که پیش از این در گوشی‌های دیگری از سامسونگ مانند گلکسی J7 2016، گلکسی J7 پرو، گلکسی J7 پرایم و گلکسی J5 پرو به‌کار گرفته شد.

این تراشه از نمایشگرهایی با رزولوشن حداکثر 1920 در 1200 پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین انتظار داریم گلکسی J6 نهایتا به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی مجهز شود. به علاوه، 2 گیگابایت رم برای این دیوایس در نظر گرفته شده که تاییدی بر میان‌رده بودن آن است. خبر خوب این‌که اندروید 8 اوریو از همان ابتدا روی آن اجرا خواهد شد تا خوشبختانه این کهکشانی سامسونگ در زمینه نرم‌افزاری از رقبا عقب نمانده باشد.

3 در مورد “منتظر میان‌رده دیگری از سامسونگ باشید؛ گلکسی J6 در راه است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH