10 گوشی قدرتمند اندرویدی دنیا را بشناسید

به‌تازگی لیست 10 گوشی برتر اندرویدی بنچمارک آنتوتو منتشر شده که انتهای بازه آن ماه ژانویه سال 2018 است. این لیست بر اساس تمام مدل‌هایی است که بیش‌ترین امتیاز را در این بنچمارک کسب کردند.

این لیست را باید جدیدترین آمار گوشی‌های اندرویدی پس از به‌روزرسانی نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو به نسخه 7.0.1 دانست. باز هم تاکید می‌کنم که این لیست مختص گوشی‌های اندرویدی بوده و نامی از آی‌فون‌های اپل در آن نخواهید یافت.

قبل از آن‌که پرچمداران مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 (و یا اگزینوس 9810 که قدرتی بیش از پرچم‌دار کوالکام دارد) مانند گلکسی S9، اکسپریا XZ2 و یا ایسوس ذن‌فون 5 معرفی شوند، آی‌فون‌های سال 2017 با تراشه اپل A11 توانسته بودند صدر جدول بنچمارک آنتوتو را به تصرف خود درآورند اما اکنون رقبای اندرویدی با تراشه جدیدشان به صدر جدول رسیده‌اند (به دلیل محدودیت بازه زمانی تعیین شده در این لیست حضور ندارند).

برترین گوشی اندرویدی حال حاضر با امتیاز 214580 اسمارت‌فونی نیست جز هواوی میت 10 پرو؛ دیوایسی که با بهره‌مندی از تراشه کایرین 970 مجهز به هوش مصنوعی، هم قدرت و هم کارایی را به کاربر هدیه می‌کند. جایگاه دوم نیز نصیب محصولی دیگر از هواوی و همین سری با نام هواوی میت 10 شده است!

این گجت توانسته با همان پردازنده و کسب امتیاز 212841 پشت سر برادر مدرن‌ترش قرار گیرد. در کمال تعجب مکان سوم نیز متعلق به اسمارت‌فونی از هواوی یعنی آنر V10 بوده که آن هم از تراشه کایرین 970 بهره‌مند است. این گجت نیز توانسته امتیاز بسیار عالی 212557 را به‌دست آورد.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، هواوی با شاهکارهای سال 2017 خود صدر جدول آنتوتو را قبضه کرده است. اما این پایان کار نبوده و محصولی دیگر از شرکتی چینی با نام وان‌پلاس 5 توانسته با تراشه اسنپدراگون 835 امتیاز 211292 را کسب کند تا جایگاه چهارمی را مال خود کند. پشت سر این گوشی برادر هم‌نام و جوان‌ترش یعنی وان‌پلاس 5T قرار دارد که به امتیاز 210134 نائل شده است. تا این‌جای کار 5 گوشی برتر اندرویدی را چینی‌ها به تصاحب خود درآوردند.

با ادامه لیست متوجه می‌شویم که چینی‌ها دست بردار نبوده و گوشی دیگری با نام زد‌تی‌ای نوبیا Z17S که آن هم از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد، توانسته با کسب امتیاز 208922 رتبه ششم را از آن خود کند. پس از آن گوشی پرچمدار شیائومی Mi 6 جایگاه هفتم را مال خود کرده است. این دیوایس با تراشه اسنپدراگون 835 توانسته به طور میانگین امتیاز 206571 را به‌دست آورد. رده هشتم نیز نصیب محصول دیگری از همین کمپانی یعنی شیائومی Mi Mix 2 شده که توانسته نمره قابل قبول 205206 را کسب کند.

بالاخره اثری از کهکشانی‌های سامسونگ در این لیست رویت شده و گلکسی نوت 8 را می‌بینیم که جایگاه نهمی را به خود اختصاص داده است. گلکسی S8 پلاس نیز رتبه دهم را به‌دست آورده تا سامسونگ حداقل دو نماینده در انتهای این لیست داشته باشد. نکته جالب این لیست عدم حضور حتی یک اسمارت‌فون از ال‌جی، سونی و یا اچ‌تی‌سی بوده است! انتظار داریم پرچمدران جدیدی که در نمایشگاه MWC معرفی شدند با ورود رسمی خود به بنچمارک آنتوتو، لیست ماه فوریه را دگرگون کرده و تغییراتی اساسی در این جدول ببینیم.

5 در مورد “10 گوشی قدرتمند اندرویدی دنیا را بشناسید”

  1. در حال حاضر سه گوشی با کیفیت فوق العاده و خوش دستی؛
    سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس
    سامسونگ گلکسی اس ۹ پلاس
    آیفون ایکس

  2. هرکی سامسونگ بخره دیوونس وقتی ایفون ایکس به اون خوبی هست …قول میدم یگ بارم هنگ نکنه حتی …چیزی ک سامسونگی ها تو خواب باید ببینن

    1. دوست عزیز، لطفا به چیپست های ۱۰ نانومتری بکار رفته در پرچمداران سامسونگ مثل گلکسی اس ۸ و ۹ پلاس و نت ۸ و۹ توجه کنید که مهم ترین نکته در کاربری گوشی هاست و همینطور صفحه نمایش های فوق فوق العاده سامسونگ که آیفون حتی مجال مقایسه با آنها را ندارد!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH