وان‌پلاس 5T

وان‌پلاس 5T با نمایشگر 6 اینچی و دوربین دوگانه ارتقا یافته رسما رونمایی شد

شرکت چینی وان‌پلاس از گوشی هوشمند جدیدی تحت عنوان وان‌پلاس 5T پرده برداشت. محصولی که در واقع، نسخه‌ای با مشخصات سخت افزاری ارتقا یافته و همچنین، نتیجه تفکر این کمپانی برای عرضه پرچمداری قدرتمند به‌حساب می‌آید و می‌تواند به لطف ویژگی‌های پرطرفداری همچون برخورداری از ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، اسمارت‌فونی ایده‌آل برای طرفداران این برند چینی باشد.

بارزترین تغییری که در این گوشی نسبت به وان‌پلاس 5 اعمال شده، نمایشگر 6 اینچی اپتیک امولد آن است که از نسبت ابعاد 18:9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره می‌برد. به‌لطف این طراحی، میزان حاشیه اطراف نمایشگر به حداقل رسیده و علاوه‌بر ایجاد فضایی بیشتر برای اپلیکیشن‌ها، نمایی مدرن و امروزی را به دستگاه بخشیده است. سنسور اثر انگشت سرامیکی گوشی نیز، به قسمت پشتی بدنه منتقل شده است.

وان‌پلاس 5T به سیستم جدید قفل‌گشایی از طریق شناسایی چهره مجهز شده که قادر است ظرف مدت زمان 0.4 ثانیه، گوشی را آنلاک کند. این قابلیت از 100 ویژگی مربوط به چهره استفاده می‌کند و از عملکرد مناسبی نیز در محیط‌هایی با نور کم برخوردار است. دوربین دوگانه این گوشی طراحی جدیدی را به خود دیده به‌طوری‌که لنز زوم این گوشی به منظور ارتقای عملکرد در محیط‌های کم‌نور و ثبت عکس‌های پرتره بهتر، با تغییراتی همراه شده است. هر دو سنسور از میدان دید مشابهی برخوردارند، اما دوربین ثانویه به سنسور 20 مگاپیکسلی ارتقا یافته مجهز شده است. گفتنی است این دو دوربین از گشودگی دیافراگم f/1.7 برخوردارند.

از آن‌جایی‌که هر دوربین از میدان دید یکسانی بهره می‌برند، نرم افزار این دوربین قادر خواهد بود تا بدون نیاز به کراپ کردن، عکس‌های پرتره را با کیفیت بالا ثبت کند. طراحی این دوربین به گونه‌ای است که در محیط‌های تاریک، گوشی به‌صورت خودکار به دوربین ثانویه سوییچ خواهد کرد و از فناوری Intelligent Pixel که از ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل به‌منظور کاهش نویز استفاده می‌کند، بهره می‌گیرد.

وان‌پلاس 5T از طول بدنه بیشتری نسبت به وان‌پلاس 5 برخوردار است، اما ظرفیت باتری 3300 میلی‌آمپری به همراه فناوری شارژ سریع Dash Charge در این گوشی همچنان بدون تغییر باقی مانده است. بار پردازشی این گوشی را چیپست اسنپدراگون 835 به دوش می‌کشد. این محصول در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی و مدل دوم نیز به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. حافظه داخلی این گوشی به‌منظور افزایش سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات از نوع UFS 2.1 دوآل لین است.

6 در مورد “وان‌پلاس 5T با نمایشگر 6 اینچی و دوربین دوگانه ارتقا یافته رسما رونمایی شد”

  1. ب نظرم فقط نقطه ضعفش اینه ک ب خاطر صفحه نمایش FullHDنمیشه تو واقعیت مجازی تجربه ی خوبیو باهاش داشت

  2. وان پلاس ۵
    چون غیر از اینکه وان پلاس ۵ به قاتل پرچمداران معروف است،از لحاظ سخت افزاری بهترینه.سامسونگ تازه در گوشی نوت ۸ خود رم ۶ گذاشته با اینکه وان پلاس در محصول گذشته خود رم ۶ را گذاشته بود و الان در وان پلاس ۵ رم ۸ گذاشته.حتی از لحاظ مصرف باتری کاملا بهینه سازی میکنه حتی ممکن است این گوشی تا اندروید ۱۰ هم پیش برود.
    این ذره ای از امکانات وان پلاس ۵ هست که همین امکانات دیگران را برای خرید این گوشی رازی میکند?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH