هواوی استفاده از نام P20 Pro برای اصلی‌ترین پرچم‌دارش را تایید کرد

هواوی اعلام کرده است که رونمایی از پرچم‌داران آتی خود را در تاریخ 27 مارس در شهر پاریس به انجام خواهد رساند. با این حال هنوز بر سر نام مورد استفاده برای این هندست اختلافاتی وجود دارد. این کمپانی چینی قرار است از سه اسمارت‌فون در خانواده P20 رونمایی کند، دو مدل از آن‌ها با نام‌های P20 و P20 لایت شناخته می‌شوند، اما سومین هندست که از دوربینی سه گانه نیز استفاده خواهد کرد، نامی نامشخص را خواهد داشت.

مطابق هر سال انتظار می‌رفت سومین هندست با نام هواوی P20 پلاس معرفی شود، با این حال به نظر می‌رسد هواوی برای سال جاری قرار است از نام P20 پرو استفاده کند.

این موضوع توسط بیلیوردی که هواوی در شهر بارسلونا نصب کرده، مشخص شده است. البته انتخاب بارسلونا برای نصب این تبلیغ چندان بی دلیل نیست، زیرا این شهر در چند روز اخیر میزبان کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2018 بود. هواوی در این بیلبورد از کاربران می‌خواهد منتظر باشند، زیرا تولدی دوباره در بخش عکاسی در حال نزدیک شدن است!

هم‌چنین دوباره می‌توانیم تاریخ معرفی این اسمارت‌فون یعنی 27 مارس 2018 و هم‌چنین عبارت IA را به صورت هایلایت مشاهده کنیم. IA مخفف اسپانیایی AI یا همان هوش مصنوعی است. به نظر می‌رسد هواوی محصولی شگفت انگیز را برای پایان ماه مارس آماده کرده است!

چندی پیش رندرهایی از هواوی P20 پرو را در کیس محافظ مشاهده کرده‌ایم، البته در آن زمان هنوز این هندست را با نام هواوی P20 پلاس می‌شناختیم. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون در بخش پشتی خود از یک دوربین سه گانه استفاده کند که از یک سنسور 12 مگاپیکسلی، یک سنسور مونوکروم 16 مگاپیکسلی و هم‌چنین یک سنسور تله فوتو 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است. گشودگی دیافراگم f/1.6 و هم‌چنین لرزش‌گیر اپتیکال از ویژگی‌هایی است که حداقل در یکی از این سه سنسور مشاهده خواهیم کرد!

در بخش سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده شده است. در بخش حافظه این هندست نیز می‌توانیم 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی را مشاهده کنیم. قلب پردازشی این اسمارت‌فون را چیپست کایرین 970 شکل می‌دهد که قبلا در میت 10 و میت 10 پرو مشاهده شده است. هواوی P20 پرو از نمایشگری 6 اینچی با وضوح 2160 در 1080 پیکسل استفاده می‌کند. وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون را یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد.

یکی از ویژگی‌های جنجالی اما نه چندان غیر منتظره هواوی P20 پرو، وجود یک برش کوچک‌ در بخش بالایی نمایشگر است که برای اولین بار در آی‌فون X شاهد آن بوده‌ایم. این برش از نمونه موجود در آی‌فون کوچکتر است، در بخش پایینی نیز حاشیه کمی را شاهد هستیم و سنسور اثر انگشت نیز مانند اغلب محصولات هواوی در بخش پشتی تلفن همراه قرار گرفته است.

3 در مورد “هواوی استفاده از نام P20 Pro برای اصلی‌ترین پرچم‌دارش را تایید کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH