هواوی Y7 پرایم 2018 با دوربین دوگانه و قابلیت‌های جذاب معرفی شد

کمپانی هواوی دیروز بسیار پرکار بود و علاوه بر رونمایی از گوشی‌های هواوی P20 و میت RS پورش دیزاین، یک دیوایس مقرون به‌صرفه را نیز معرفی کرد تا برای هر قشری یک محصول جدید به ارمغان آورده باشد. این گوشی میان‌رده، هواوی Y7 پرایم 2018 نام داشته و موضوع اصلی این مقاله خواهد بود.

در حقیقت باید گفت که هواوی با معرفی این محصول جدید، قشری از جامعه خصوصا جوانانی را هدف قرار داده که نه تنها قدرت خرید پرچمداران جدید این کمپانی را ندارند، بلکه خرید گوشی‌های میان‌رده‌ای هم‌چون P20 لایت نیز برایشان دشوار است. در این صورت می‌توان گوشی هواوی Y7 پرایم 2018 را بهترین انتخاب برای این افراد دانست. این هندست طولی معادل 158.3 میلی‌متر، عرضی برابر با 76.7 میلی‌متر و ضخامتی حدود 7.8 میلی‌متر دارد.

این دیوایس 155 گرمی به یک نمایشگر 5.99 اینچی مجهز شده که مطابق انتظار نسبت تصویر 18 به 9 دارد. هواوی برای کاهش قیمت نهایی دستگاه، از پنلی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل (اچ‌دی) استفاده کرده است. نیاز به گفتن ندارد که این نمایشگر هیچ‌گونه بریدگی در بالای خود ندارد. با این حال طراحی تمام صفحه و حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر جلوه خاصی به آن بخشیده است.

این اسمارت‌فون به دوربین دوگانه‌ای تجهیز شده که لنز اصلی آن نمونه‌ای 13 مگاپیکسلی بوده و لنز دوم که رزولوشن 2 مگاپیکسلی دارد، به ثبت تصاویر با افکت بوکه و سنجش عمق تصاویر کمک خواهد کرد. دوربین سلفی نیز سنسوری با رزولوشن 8 مگاپیکسل است.

هواوی بالاخره از تراشه کایرین 659 دست کشیده و در این گوشی میان‌رده از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430 بهره برده که حداکثر فرکانس هسته‌های کورتکس A53 آن روی 1.4 گیگاهرتز تنظیم شده است. هواوی برای این دستگاه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که البته با توجه به وجود درگاه کارت حافظه مجزا می‌توان این فضای ذخیره‌سازی را به مقدار زیادی افزایش داد.

نکته مثبت درخصوص این دستگاه، پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت در کنار کارت حافظه است. این را هم باید اضافه کنیم که علاوه بر بهره‌مندی از حسگر اثر انگشتی که در قاب پشتی تعبیه شده، گوشی هواوی Y7 پرایم 2018 به سیستم تشخیص چهره مجهز شده که دوربین سلفی عملیات مربوط به آن را به انجام می‌رساند.

یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی عهده‌دار روشن نگه داشتن این گجت بوده و اندروید اوریو با رابط کاربری EMUI 8.0 نیز از ابتدا این مجموعه را هدایت خواهد کرد. میان‌رده جدید هواوی از چند روز آینده در رنگ‌های آبی، طلایی و مشکی قابل عرضه خواهد بود.

7 در مورد “هواوی Y7 پرایم 2018 با دوربین دوگانه و قابلیت‌های جذاب معرفی شد”

  1. اقای مهدی ی جوری میگی هواوی همه گوشیاش شبیه هم دیگن حس میکنم با سامسونگ اشنا نیستی؟
    کدوم برندی با این پول دوربین دوگانه میده؟
    شما بهتره برید سامسونگ بخرید بعد دوروز میفهمید هواوی چی بود و هست

    1. عرفان مهرویی

      شما دقیقا بقیه برندها رو چک کردی به این میگی خوب؟ کا 10 2016 ال جی یه سر و گردن از این برند چینی بدرد نخور بالاتره دیگه مدل جدیدش رو نمیگم

    1. عرفان مهرویی

      یا کلا کپی کاری می کنه از برندهای بزرگ مثل اپل و ال جی یا میخواد اختصاصی بزنه تر میزنه. کلا گوشی زدن به هواوی نیومده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH