گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد

برخلاف رویه هر ساله کمپانی اچ‌تی‌سی، انتظار داریم که امسال شاهد عرضه تنها یک گوشی پرچمدار از سوی تایوانی‌ها باشیم است. اچ‌تی‌سی U12 پلاس نام پرچم‌دار آینده این کمپانی خواهد بود که بر اساس گزارشات اخیر، ماه آینده میلادی رسما معرفی و روانه بازارها می‌شود.

ظاهرا نشریات تایوانی اطلاعات بیشتری از این محصول به‌دست آورده‌اند. برخی منابع نزدیک به این شرکت گزارش داده‌اند که اوایل ماه می زمانی است که شاهد رونمایی از این محصول خواهیم بود. بر اساس ادعای این منابع، چنین اقدامی از سوی شرکت اچ‌تی‌سی به این معنا بوده که این کمپانی قصد دارد از رقابت پرچمدارش با محصولات جدید شرکت‌های بزرگی چون سامسونگ، شیائومی و اوپو جلوگیری کند.

مطابق این اخبار، گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس دارای صفحه نمایش 6 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845، رم 6 گیگابایتی و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ظرفیت باتری این گوشی 3420 میلی‌آمپری بوده و از دو لنز 12 و 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دو سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی بهره‌مند می‌شود.

همان‌گونه که انتظارش را داشتیم، این هندست به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو بهره خواهد برد. نسخه دوم اج سنس، ویژگی جالب گوشی‌های اچ‌تی‌سی که به موجب آن کاربر می‌تواند با فشار آوردن به گوشی دستورات متنوعی بدهد، از دیگر ویژگی‌های عنوان شده برای پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی است. شاید تنها نکته مبهم باقیمانده، قیمت این گوشی است که با توجه به بازار رقابتی موجود در این حوزه باید منتظر تصمیم این شرکت تایوانی در این خصوص باشیم.

2 در مورد “گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH