دوربین جانشین اسنشال PH-1 کیفیت بهتری خواهد داشت

اسنشال شرکت متمایزی در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت توسط یکی از سازندگان اندروید، یعنی اندی رابین، پایه‌گذاری شد. شرکت گفته شده با سرمایه‌ای حدود یک میلیارد دلار در آغاز تاسیس و بدون هیچ‌گونه سود اقتصادی به رکوردداری در این زمینه تبدیل شد.

نظرات نسبت به اولین گوشی تولیدی شرکت که در تابستان سال گذشته عرضه شد، مطلوب بود. بدنه گوشی به صورت خاص از فریمی تیتانیومی با پنل پشتی سرامیکی ساخته شده بود. اسنشال اولین شرکتی بود که حتی پیش از اپل از برش در طراحی صفحه نمایش گوشی خود استفاده کرد. این برش کوچکترین فضا را برای تعبیه دوربین سلفی و حسگرهای مورد نیاز به خود اختصاص داده است که از این نظر نیز می‌توان این شرکت را رکورددار دانست.

اسنشیال فون

پس از انتشار هندست PH-1، نقطه مشترک تمامی نظرات و انتقادات کارشناسان مربوط به عملکرد ضعیف دوربین می‌شد. از زمان ارایه، شرکت تمام تلاش خود را برای به‌روزرسانی نرم‌افزاری گوشی انجام داده و در حال حاضر نیز نسخه 8.1 اندروید برای کاربران عرضه شده است. این به‌روزرسانی‌ها تا حدی نواقص دوربین را برطرف کرده‌اند، اما هنوز هم فاصله این گوشی با دوربین پرچم‌داران سال 2017 مانند گلکسی S8 و پیکسل 2 زیاد است.

مسئول طراحی صنعتی اسنشال، Linda Jiang، با علم بر این موضوع در مصاحبه با Business Insider بیان کرده است:

به صورت کلی یکی از مواردی که به آن برخورد کردیم، دوربین گوشی بود که به دنبال بهبود آن در نسل بعدی محصول تولیدی خود هستیم. با هدف این که نشان دهیم صدای اعتراض کاربران را شنیده‌ایم و برای گفته‌های آنان ارزش قائلیم، دوربین بهتری را برای آنها فراهم خواهیم کرد.

این مقام مسئول اطلاعات بیشتری در خصوص جانشین نسل اول گوشی‌های شرکت اندی رابین فاش نکرده است. با توجه به این که PH-1 در تابستان عرضه شد، مشخص نیست که این زمان عرضه به عنوان چرخه‌ای ثابت برای ارایه محصولات اسنشال در نظر گرفته خواهد شد یا خیر. براساس اخبار رسیده، ظاهرا این شرکت در حال کار بر روی ساخت یک پنل پشتی دیگر از جنس سرامیک، این بار با لغزش و جذب اثرانگشت کمتر است. در هر صورت باید دید برنامه‌های شرکت برای محصول جدید چه زمانی محقق خواهد شد و این گوشی خلاقانه کی به دست طرفداران خود خواهد رسید.

3 در مورد “دوربین جانشین اسنشال PH-1 کیفیت بهتری خواهد داشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH