تلگرام

فیروزآبادی اعلام زمان و قطعیت فیلترینگ تلگرام را تکذیب کرد!

فیلترینگ تلگرام چندماهی است که به تیتر اول رسانه‌های مختلف تبدیل شده و این روزها جدیت بیشتری پیدا کرده است اما نکته‌ای که باعث شده است فیلترینگ این پیام‌رسان محبوب ایرانی‌ها به یک چالش بزرگ تبدیل شود، تناقضی است که در صحبت‌های مسئولین امر وجود دارد و در جدیدترین اظهار نظر یکی از مسئولین اصلی مرتبط به این موضوع، قطعیت فیلترینگ تلگرام به طور کلی تکذیب شد!

به گزارش آی‌تی‌رسان، در حالیکه در روزهای گذشته مصاحبه ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده بود، مصاحبه جدید این مقام مسئول با خبرگزاری مهر نشان می‌دهد به طور کلی نه تنها تکلیف این پیام‌رسان در بین کل مجموعه دولت مشخص نیست، بلکه حتی نزد ایشان که جزو سرسخت‌ترین مقامات مخالف تلگرام و سایر نرم افزارهای خارجی بودند نیز این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!

فیلترینگ تلگرام

ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در مصاحبه‌اش با خبرگزاری مهر گفت:

ما به این دلیل در مورد فیلترینگ تلگرام صحبت می‌کنیم که بتوانیم برنامه ریزی‌های لازم را در مورد آن انجام دهیم. فضای تلگرام و رسیدگی به آن یک فضای ایجابی بوده است ولی ما باید توجه کنیم که فضای مجازی صرفا این پیام‌رسان نیست و ما باید به مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی موارد مربوط به مسائل زیست محیطی در مورد این فضا توجه کنیم.

ما در حال حاضر همه سرمایه کشورمان را در اختیار تلگرام گذاشته‌ایم و تمام فضای رسانه‌ای کشور در اختیار این پیام‌رسان قرار گرفته است. ما باید تجدید نظر دوباره‌ای روی تلگرام انجام دهیم. اما دوباره تایید و تاکید می‌کنم که زمان خاصی برای فیلترینگ تلگرام در نظر گرفته نشده است و اصل موضوع فیلترینگ نیز قطعی نبوده و نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

3 در مورد “فیروزآبادی اعلام زمان و قطعیت فیلترینگ تلگرام را تکذیب کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH