پیام رسان تله پادو (telepado)

بررسی پیام رسان تله پادو (telepado)؛ اپلیکیشنی برای روزهای سخت!

پیام رسان تله پادو (telepado) یکی از مسنجرهای جدیدی است که مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته و در صورتی که در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید، قطعا نام آن را شنیده‌اید ولی این پیام رسان پس از تم تم که این روزها بعد از واتساپ جزو اپلیکیشن‌های با اقبال بالا محسوب می‌شود، در رتبه سوم انتخاب کاربران ایرانی قرار گرفته و ما نیز به بررسی آن می‌پردازیم.

به طور کلی در نگاه اول تله پادو پیام رسانی است که بیش از هر چیزی ما را به یاد فعالیت دو سال قبل تلگرام می‌اندازد و محیط بسیار ساده اما با امکانات مثل کانال و گروه دارد که از جمله دلایل حضور ایرانی‌ها در تلگرام به شمار می‌رفت.

پیام رسان تله پادو (telepado)

نکته مهم برای این پیام رسان مالکیت آن است که یک شرکت انگلیسی بوده و سرورهای این پیام رسان نیز در اروپا و به صورت ابری قرار دارد. از این لحاظ می‌توان گفت که پیام رسان‌های محبوب ایرانی‌ها در حال خروج از سلطه روسی‌هاست!

در تله پادو گروه‌های بدون محدودیت بسازید

اولین ویژگی قابل توجه برای ما در پیام رسان تله پادو عدم وجود محدودیت در تعداد اعضای گروه‌های آن است که قطعا برای بسیاری از کاربران تم تم، سروش، ایتا و… یک خبر بسیار خوب محسوب می‌شود. به طور مثال در پیام رسان تلگرام محدوده 100 هزار نفر وجود داشت که با وجود بالا بودن آن ولی به هر حال محدودیت به شمار می‌رفت ولی در تله پادو این محدودیت وجود نداشته و بدون نگرانی می‌توانید گروه‌های حتی میلیونی داشته باشید!

سکرت چت در تله پادو موجود است

یکی از قابلیت‌های خوب تلگرام وجود امکان ارتباط دو نفره امن بود که با رمزنگاری‌های پیشرفته صورت می‌گرفت و توسط بسیاری از کاربران نیز استفاده می‌شد. این امکان در بسیاری از پیام رسان‌های داخلی و خارجی وجود نداشته و تله پادو با ارایه این امکان توانسته یک مزیت فوق العاده را به کاربران هدیه دهد.

امکان ارتباط صوتی و تصویری در تله پادو

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار خوب پیام رسان تله پادو امکان تماس صوتی و تصویری است که امروزه به یک نیاز اصلی برای کاربران ایرانی تبدیل شده و جز لاینفک پیام رسان‌هایی است که مورد استقبال آن‌ها قرار می‌گیرد. طبق گفته‌های مسئولین این پیام رسان، کاربران قادر خواهند بود بدون محدودیت تماس‌های صوتی و تصویری با کیفیت داشته باشند و همچنین از جمله مزیت‌های تله پادو نسبت به دیگر پیام رسان‌های موجود، کیفیت HD تماس‌ها است که البته وابستگی شدیدی به سرعت اینترنت کاربران دارد.

امکان انتقال فایل‌های چندرسانه‌ای با سرعت بالا

از دیگر قابلیت‌های مهم تله پادو امکان به اشتراک گذاری فایل‌های چند رسانه‌ای‌ست که در بین کاربران ایرانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و استفاده بالایی برای آن‌ها دارد. البته نکته متمایز کننده این پیام رسان نسبت به سایر نمونه‌های خارجی سرعت بالایی است که در نقل و انتقال فایل‌ها وجود داشته و عملا سرعت این کار را نسبت به سایر اپ‌های مشابه بسیار بالا می‌برد.

در تله پادو می‌توانید کانال بسازید

قطعا تلگرام را می‌توان پایه گذار نسل نوین رسانه‌های ایران نامید که با راه اندازی کانال‌های ارتباطی توانست محبوبیت خود را بیش از پیش کرده و نسل نوینی از رسانه را وارد بازار ارتباطی کشور کند.

اما اگر از طرفداران این امکان در تلگرام بودید و فکر می‌کنید با نبودش امکان راه اندازی این رسانه را ندارید، سخت در اشتباهید چرا که همانند تم تم، پیام رسان تله پادو نیز امکان ایجاد کانال را به کاربران خود می‌دهد. شما در تله پادو به راحتی می‌توانید کانال بسازید، آن را مدیریت و به‌روزرسانی نمایید.

تفاوت چندانی بین ظاهر و امکانات کانال‌های تله پادو و تلگرام وجود ندارد و عملا چیزی که کاربر مشاهده می‌کند، همان چیزی است که در تلگرام وجود دارد.

پیام رسان تله پادو (telepado)

از نقاط ضعف موجودر این بخش، عدم وجود بسیاری از ابزارهای مدیریتی برای مدیران کانال‌هاست که این روزها به دستیار اصلی‌شان تبدیل شده است. به طور مثال شما در تله پادو امکان سنجاق کردن پیام‌ها را ندارید و یا دسترسی برای مدیران را نمی‌توانید محدود کنید و بسیار امکانات دیگر که در این زمینه می‌توان گفت تم تم گزینه بهتری به نظر می‌رسد.

در کل اگر بخواهیم بخش کانال پیام رسان تله پادو را تعریف کنیم، باید بگوییم که این پیام رسان همانند فعالیت اولیه تلگرام در زمان راه اندازیِ کانال‌هایش است که تقریبا امکانات خاصی نداشت و صرفا به یک محیط اطلاع رسانی تبدیل شده بود.

امکانات گفتگوهای شخصی همانند تلگرام!

از دیگر مواردی که می‌توان در مورد تله پادو گفت، امکاناتی است که در گفتگوهای دو نفره در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. شما در پیام رسان تله پادو می‌توانید برای دوستان‌تان پیام متنی، پیام صوتی، پیام ویدیویی، استیکر و تصاویر بفرستید که از جمله پیش فرض‌های هر پیام رسانی است ولی نکته‌ای که در اینجا مورد توجه ما قرار گرفت، امکان ادیت پس از ارسال متون بود که در بسیاری از پیام رسان‌های فعلی وجود نداشته و کاربران عملا پس از ارسال پیام اختیاری در مورد آن ندارند.

تله پادو دارای میزبانی ابری است

یکی از مزایای دیگر قابل ذکر تله پادو برای کاربران ایرانی، وجود فضای ابری در این پیام رسان است ولی بر خلاف تلگرام که شما یک محیط شخصی داشتید، در تله پادو فعلا این امکان وجود نداشته ولی به راحتی می‌توانید با ایجاد یک گروه یا کانال شخصی از آن برای نگه داری پیام‌ها و فایل‌ها استفاده کنید.

تله پادو در همه پلت‌فرم‌ها قابل استفاده است

از دیگر قابلیت‌های خوب این پیام رسان انگلیسی وجود نسخه‌های متناسب با همه پلت‌فرم‌های مطلوب ما ایرانی‌هاست! تله پادو دارای ورژن‌های وب، ویندوز، مک، لینوکس و iOS در کنار نسخه اندروید است که امکان بی نظیری را برای کاربران فراهم می‌کند.

این نکته از آنجایی مورد اهمیت واقع می‌شود که بدانید بسیاری از پیام رسان‌های داخلی و خارجی فعلی حداقل یکی از این پلت‌فرم‌ها را نداشته و عملا بخش عظیمی از کاربرانشان را از دست می‌دهند.

تله پادو برای همیشه رایگان است!

آخرین نکته قابل ذکر در مورد اپلیکیشن پیام رسان تله پادو رایگان بودن آن است که به کاربر امکان می‌دهد بدون دغدغه بابت پولی شدن این پیام رسان از آن بهره ببرد. شاید یادتان باشد که تلگرام نیز با این شایعات دست و پنجه نرم می‌کرد که به‌زودی پولی می‌شود ولی در مورد تله پادو مطمئن باشید که طبق قول صریح مسئولین آن، به هیچ وجه امکانات گفته شده در آن پولی نخواهد شد.

پیام رسان تله پادو (telepado)

 

دانلود نرم افزار پیام رسان تله پادو (telepado)

برای دانلود این پیام رسان می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

پیام رسان تله پادو (telepado) برای ویندوز

پیام رسان تله پادو (telepado) برای اندروید

پیام رسان تله پادو (telepado) برای آیفون

پیام رسان تله پادو (telepado) برای مک

11 در مورد “بررسی پیام رسان تله پادو (telepado)؛ اپلیکیشنی برای روزهای سخت!”

  1. واقعا برای خودمون متاسفم ملت خیلی بدی هستیم ؟سبت به همه چیز،و همه کس بدبین هستیم فقطیاد گرفتیم زود در مورد همه چی قضاوت کنیم زود بگیم این امن.نیست اون یکی مال جاسوسی اسرائیل هست این یکی مال فلان دولت هست آخه تا کی میخوایمبه هنه بد بین باشیم ؟ تا کی میخوایم بگیم مرگ بر این مرگ بر اون ؟
    به امید روزی که عقل ملت ما کامل شود انشاالله

  2. کسی که امروز از تلگرام میگذره فردا به وطنش هم خیانت میکنه خائن به وطن دقیقن همونه که تلگرامه رو بفروشه….هرکی نصب کنه جیز و میز

    1
    1
  3. یعنی بجای تلگرام از این استفاده کنیم؟ یکدفعه بگو بریم بمیریم دیگه. برای چی زنده ایم… تنها سرگرمی که برای ملت باقی مونده بود همین تلگرام بود که اونم تحمل نکردن و از مردم گرفتن. مقصر خودمونیم. عادت کردیم به لال شدن و سواری دادن.

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH