OnePlus 6

وان‌پلاس 6 گران‌ترین اسمارت‌فون این شرکت خواهد بود

به نظر می‌رسد که گوشی OnePlus 6 قرار است به گران‌ترین گوشی ساخت شرکت OnePlus تبدیل شود. با توجه به اطلاعات بدست آمده از یک منبع موثق، سایت True Tech این شایعه را منتشر کرده و از تلاش One‌Plus برای افزایش قیمت دیوایس‌های این شرکت پرده برداشته است.

OnePlus 6

OnePlus 6

این منبع سال گذشته نیز پیش از اعلام رسمی قیمت توسط شرکت، قیمت گوشی OnePlus 5 را در بازار هند به طور دقیق منتشر کرده بود و اکنون نیز اگر بار دیگر اطلاعات منتشر شده‌اش دقیق گفته شده باشد، قیمت OnePlus 6 با یک جهش بزرگ به 555 دلار رسیده است. البته این قیمت مربوط به مدل اولیه‌ای بوده که انتظار می‌رود با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه شود. به علاوه شرکت اعلام کرده است که مدل دیگری با 128 گیگابایت حافظه داخلی و همان میزان رم نیز وارد بازار خواهد کرد که براساس اطلاعات این منبع با قیمتی 600 دلاری به فروش می‌رسد.

اما نکته جالب توجه این است که قبلا شرکت OnePlus تایید کرده بود این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این در حالی است که این منبع هیچ اظهارنظر یا اطلاعاتی در رابطه با این مشخصات ابراز نکرده و شاید شرکت از عرضه این مدل در هند پشیمان شده و در عوض به رونمایی از مدل‌های ارزان‌قیمت‌تر در این بازار در حال توسعه بسنده نموده است. در هر حال با توجه به قیمت‌‌گذاری‌های جدید احتمالی که نسبتا بالا هستند نباید انتظار قیمت پایینی برای مدلی با مشخصات قوی‌تر داشت.

به‌جز از اطلاعاتی که در مورد رم و حافظه داخلی گوشی OnePlus 6 اعلام شده است، شرکت تایید کرده که پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845 نیز در دل این مدل خواهد تپید. به‌علاوه در بخش طراحی اشاره شده که دارای صفحه نمایش عریض با نسبت 9:18 خواهد بود که از شیشه‌ بسیار با کیفیتی ساخته شده است. به علاوه از نظر نرم‌افزاری مجهز به سیستم عامل اندروید اوریو 8.1 است. در پایان نیز زمان رونمایی از آن را روز 16 ماه مه در شهر لندن اعلام کرده‌اند که احتمالا چند روز بعد از آن نیز عرضه رسمی به بازار آغاز خواهد شد.

3 در مورد “وان‌پلاس 6 گران‌ترین اسمارت‌فون این شرکت خواهد بود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH