با ساعت هوشمندتان خودروی هیوندای را روشن کنید!

روشن کردن اتوموبیل با کمک ابزار هوشمند یک ایده جالب بنظر می‌رسد که اکنون کمپانی کره‌ای هیوندای یک اپلیکیشن را برای این کار توسعه داده است که به احتمال زیاد در نمایشگاه CES 2015 شاهد آن خواهیم بود. این اپلیکیشن که برای اندروید Wear توسعه داده شده است، به کاربر این امکان را می‌دهد که خودروی خود را روشن یا خاموش و یا در‌های آن را قفل کند. همچنین امکان موقعیت یابی اتومبیل نیز وجود دارد که تمام این کار‌‌ها با کمک یک ساعت هوشمند انجام می‌شود.

hyundroid

این ویژگی را ما در خودروی تلسا S مشاهده کرده بودیم اما تفاوت اپلیکیشن هیوندای در این است که امکان اتصال به چندین خودرو را دارد و مربوط به کمپانی هیوندای نیست و هر خودرویی که قابلیت BlueLink داشته باشد، می‌تواند از این ویژگی استفاده کند.

با کمک این ویژگی کاربر می‌تواند از موقعیت پارک شدن خودرو مطلع شود و یا بوق آن را به صدا درآورد و چراغ‌هایش را روشن کند. این اپلیکیشن تنها بر روی ساعت‌های هوشمندی قابل استفاده است که از سیستم عامل اندروید wear استفاده می‌کنند. با این اوصاف هیوندای یک گام جدی و کاربردی در میان خودرو سازان برداشته و به احتمال زیاد شاهد کپی برداری سایر کمپانی‌ها از این قابلیت خواهیم بود.

17 در مورد “با ساعت هوشمندتان خودروی هیوندای را روشن کنید!”

  1. یادم یه فیلم دیده بودم که جان استیتام بازی میکرد اون با گوشی ماشین کنترل میکرد خیلی باحال بود .ایدشو فکر کنم از این فیلمه گرفته!

  2. دیگه آدم چقدر میتونه تنبل باشه
    دیگه این کار مسخره ای هستش که از یه سوئیچ استفاده نکنی
    خیلیا ماشینو به خاطر همین کار با سوئیچ و صدای اولیه اگزوز میخرن
    ولی
    برای یه قشر خاص جامعه و بعضی افراد کاربرد زیادی رو داراست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH