مصاحبه با سامسونگ گلکسی S7 Edge قهرمان آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶

پس از یک ماه رقابت جذاب و نفس‌گیر، بالاخره دیروز آی‌تی‌رسان کاپ به پایان رسید و حال قصد داریم تا مصاحبه‌ای کوتاه با سامسونگ گلکسی S7 Edge به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم. پس در این ۱۰ سوالی با ما همراه باشید.

  • لطفا خودتان را برای خوانندگان بیشتر معرفی کنید:

با سلام و عرض ادب خدمت تمام آی‌تی‌رسانی‌ها، گلکسی S7 Edge هستم، پرچمدار حال حاضر گوشی‌های سامسونگ؛ البته برادرم گلکسی S7 نیز محصول شایسته‌ای است اما خب من پرچمدارترم!

  • کمی از مسابقات خودتان در این جام بگویید:

در مرحله گروهی با اکسپریا Z5 پریمیوم، هواوی میت ۸ و ایسوس ذن‌فون زوم هم‌گروه بودم و توانستم تمام مسابقات را پشت سر گذاشته و با اقتدار راهی مرحله حذفی شوم. در این مرحله با شیائومی Mi 5 بازی داشتم و توانستم پدیده این رقابت‌ها را به راحتی شکست دهم. در بازی بعدی به سراغ یک محصول خاص و متفاوت با نام لومیا ۹۵۰XL رفتم و در یک بازی حساس او را نیز شکست دادم و انتقام شکست دوره قبل اجدادم را گرفتم. در مسابقه آخر نیز به حریف واقعا چغر و بدبدنی با نام P9 پلاس برخورد کردم که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان آن را نیز شکست دادم و به مقام قهرمانی رسیدم.

  • سخت‌ترین مسابقه‌ای که برگزار کردید، کدام بود؟

همین مسابقه فینال! در ابتدای بازی از رقیب پیش افتادم و راستش را بخواهید، توقع نداشتم که این حریف چینی انقدر خوب بازی کند. پس سعی کردم تا با کنترل بازی نتیجه را به سود خود به پایان برسانم. با اینکه چند باری، بازی مساوی شد و حتی در دقایقی از حریف عقب افتادم اما در نهایت و با گل دقیقه ۹۶ توانستم پیروز میدان شوم و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرم.

http://itresan.com/134785/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s7-edge-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p9-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%85.html

  • یعنی واقعا فینال سخت‌ترین بازی شما بود و جز آن بازی سخت دیگری نداشتید؟!

بله واقعا بازی سنگینی بود. اما نخستین دیدارم با اکسپریا Z5 پریمیوم نیز حکم یک فینال زودرس را داشت. واقعا فکرش را نمی‌کردم که کمپانی با اصالتی همچون سونی انقدر ضعیف ظاهر شود! من گمان می‌کردم که یک بازی سخت را در پیش دارم و حتی به نظر خودم این بازی به نوعی سرنوشت من را تغییر می‌داد چرا که در صورت شکست مقابل این حریف ممکن بود به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کنم که در این حالت همه چیز متفاوت می‌شد. اما بر خلاف انتظارم Z5 پریمیوم اصلا حریف سر سختی نبود و حرفی برای گفتن نداشت.

http://itresan.com/130296/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s7-edge-%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7.html

  • فکر می‌کنید پس از شما، چه کسی لیاقت در دست گرفتن این جام را داشت؟

سوال سختی بود. این سری از رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شد و همه خوب بودند اما هواوی P9 پلاس، لومیا ۹۵۰XL و صد البته گلکسی نوت ۵ هم می‌توانستند قهرمان شوند.

  • به نظر شما دلیل اصلی حذف این مدل‌ها چه بود؟

این که دیگر پرسیدن ندارد! خب چون هر دو با من بازی داشتند و من به واسطه طرفداران خوبم توانستم هر دو را شکست دهم و دستشان را از رسیدن به جام کوتاه کنم!

  • فکر می‌کنید که بزرگ‌ترین بازنده این جام چه کسی بود؟

مدل‌های زیادی بودند که در این جام برخلاف تصور توفیق چندانی نداشتند. مثلا بلک‌بری با اولین گوشی اندرویدی و آن همه سابقه، اصلا نتوانست حتی یک امتیاز به‌دست بیاورد! سونی که در مرحله مقدماتی حذف شد و آی‌فون هم در همون مرحله نخست حذفی با جام وداع گفت تا مشخص شود اندروید همچنان حرف اول را می‌زند!

  • فکر می‌کنید برنده جام بعدی کدام مدل خواهد بود؟!

وقتی که در دوره قبل چنین سوالی را از لومیا ۱۵۲۰ به عنوان قهرمان پرسیدید، او گفت که از سامسونگ بخاری بلند نمی‌شود! لطف کنید و سلام گرم و ویژه من را به او برسانید! در جام بعدی اپل که طبق شایعات به جایی نخواهد رسید، امیدی هم به سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی نیست؛ بنابراین اگر دوباره یک محصول سامسونگ قهرمان نشود احتمالا چینی‌ها به این مقام خواهند رسید. البته من مطمئنم که جام در کره خواهد ماند.

  • در پایان چه صحتبی برای خوانندگان دارید؟

جا دارد در همین‌جا از هوادارن پر و پا قرصم که در سرما و گرما همراهم بودند، تشکر کنم چرا که اگر آن‌ها نبودند حالا من در این جایگاه قرار نمی‌گرفتم. سپس از تمامی عوامل آی‌تی‌رسان که چنین مسابقه مهیجی را برگزار کردند؛ از امید، علی‌رضا، ماهان و سعید که داور بودند تا پیمان و مجتبی که اگر نبودند جامی هم در کار نبود، صمیمانه تشکر می‌کنم. خدا یار و همراه‌تان.

hami2

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

17 در مورد “مصاحبه با سامسونگ گلکسی S7 Edge قهرمان آی‌تی‌رسان کاپ ۲۰۱۶”

  1. گوشی که با گارانتی بخری .از روز اول مکالمه رو قطع کنه .سه بار ببری نمایندگی با همون عیب برشگردونن بایدم اول بشه

  2. یه سلام گرم ویژه خدمت اون افرادی که سعی داشتند با جمع کردن ارای تقلبی در مرحله های حذفی و گروهی اس۷ اج رو حذف کنند
    .
    .
    واقعا براشون متاسفم
    .
    .
    KINK SAMSUNG

    1. خخخخخ اقا تقلب چی مسابقه پی۹پلاس و اس۷ کاملا واقعی بود چون فیلتر های قوی وبسایت اجازه نمیداد تقلبی صورت بگیره و اس۷اج با اختلاف چهار رای پیروز میدان شد و واقعا یکی از گوشی های بود ک حقش بود و برای پی۹پلاس هم باید دست زد چون توانست فینالی تنگاتنگ اجرا کند و رقیبی سرسخت برای اس۷باشد و در نهایت با اختلاف بسیار اندک شکست بخورد

  3. این مسابقه واقعا حق پی۹ پلاس بود ولی همه دیدن که حق به حق دار نرسید ، از حالا میتونم با قاطعیت بگم فینال سال اینده بین پرچمدار هواوی و شیائومی می۶ خواهد بود شک نکنید که یکی از این دو برند بی نظیر قهرمان میشن البته امیدوارم تا سال اینده مردم عاقل تر بشن و رای های تعصبی ندن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH