اچ‌تی‌سی در سال 2017 از 6 یا 7 اسمارت‌فون جدید رونمایی می‌کند!

در سال 2016 شاهد رونمایی از ده مدل اسمارت‌فون از جانب اچ‌تی‌سی بودیم، اما همیشه شمار بیش‌تر مدل‌های معرفی شده به معنای موفقیت بیش‌تر نخواهد بود. شاید به همین علت است که این کمپانی سیاست‌های خود را تغییر داده و قرار است در سال 2017 تعداد مدل‌های کم‌تری را معرفی کند.

با توجه به گفته‌های Chialin Chang که یکی از مدیران اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود شمار مدل‌های معرفی شده در سال 2017 توسط اچ‌تی‌سی به 6 یا 7 مدل تقلیل پیدا خواهد کرد. از آن‌جایی که روز گذشته این کمپانی از دو اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی U Play و اچ‌تی‌سی U Ultra رونمایی کرد، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تا انتهای سال میلادی تنها 4 یا 5 اسمارت‌فون دیگر از اچ‌تی‌سی معرفی شود.

هنگامی که از از Chialin Chang در رابطه با اچ‌تی‌سی 11 (جانشین نسخه 10 که در سال گذشته معرفی شده است) پرسیده شد، چانگ اعلام کرد که این اسمارت‌فون چنین نامی نخواهد داشت. اگرچه او از سایر جزییات سخنی نگفت اما به نظر می‌رسد این کمپانی محصولی متفاوت را برای این سال در نظر گرفته است. چانگ هم‌چنین بیان کرد که در این سال از چند اسمارت‌فون تحت نام دیزایر نیز رونمایی خواهند کرد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که اچ‌تی‌سی چه زمان اسمارت‌فون‌های جدید خود را رونمایی خواهد کرد اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم با برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در اواخر ماه فوریه اطلاعات بیش‌تری منتشر شود.

6 در مورد “اچ‌تی‌سی در سال 2017 از 6 یا 7 اسمارت‌فون جدید رونمایی می‌کند!”

  1. من با اون یکی جاهاش کار ندارم همینکه پشتشو نگاه میکنی یاد پرچم دارای S6و به اون ور میفتی اصلن کپیشونه به خصوص جای دوربین و اون چیزه مستطیل که تو سامسونگ محل سنسور ضربان قلب هست
    آنتن ها هم که مال اپله

    1. دقیق نگاه کنی شبیه ام۹ هست فقط بهش یه لیزر اضافه شده
      بعدشم اپل و سامسونگ غلط اضافی کردن و فرم گوشیه اچ تی سی ام ۷ کپی کردن و جندتا شرکت دیگه اون دوتا خط انتن ام کپی کردن عزیزم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH