هواوی نسخه ۲۰۱۷ گوشی P8 lite را با چیپست کایرین 655 و اندروید نوقا معرفی کرد

سال ۲۰۱۵ بود که هواوی گوشی هوشمند P8 lite را به بازار عرضه کرد. حال این کمپانی چینی از گوشی P8 lite 2017 که جدیدترین گوشی میان‌رده کمپانی هواوی است رونمایی کرده است. اگرچه این گوشی در یک مراسم اختصاصی رونمایی نشده اما به نظر می‌رسد که تا پایان ژانویه روانه بازار خواهد شد.

این گوشی ابتدا در اروپا و با قیمت ۲۳۹ دلار به فروش خواهد رسید اما به نظر می‌سد که در سایر بازارهای جهانی این اتفاق کمی دیرتر رخ دهد، به طوری که احتمالا این گوشی در آمریکای جنوبی، به همراه P9 lite 2017 عرضه شود.

امکانات مناسب نسخه جدید P8 lite آن را به یک انتخاب بسیار خوب در بین گوشی‌های میان‌رده مبدل کرده است. این گوشی به همراه اندروید نوقا عرضه می‌شود، با این حال هواوی در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده نکرده تا نشان دهد که همچنان این ویژگی را فقط در گوشی‌های گران‌قیمت خود بکار می‌گیرد. این گوشی دارای دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است و از فلاش ال‌ای‌دی نیز برخوردار است. دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی این گوشی می‌تواند وسیله خوبی برای گرفتن سلفی‌های باکیفیت باشد. همچنین این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت نیز بوده که در پشت گوشی قرار گرفته است.
P8lite2017_0 نسخه جدید هواوی P8 lite از حیث ویژگی‌های سخت‌افزاری به چیپست کایرین ۶۵۵ مجهز شده است (به مانند هانر ۶X) و دارای هشت هسته به همراه پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 است. جدیدترین گوشی میان‌رده هواوی داری رم ۳ گیگاباتی به همراه حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بوده که البته این مقدار را می‌توان با حافظه خارجی افزایش داد.

از دیگر مشخصات این گوشی باید به صفحه نمایش IPS و ۵.۲ اینچی آن اشاره کرد که از رزولوشن فول ا‌چ‌دی (1080P) برخوردار است. این گوشی با باطری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری غیرقابل تعویض عرضه خواهد شد.

HuaweiP8lite2017

1 در مورد “هواوی نسخه ۲۰۱۷ گوشی P8 lite را با چیپست کایرین 655 و اندروید نوقا معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH