تصاویری از مادهای جدید برای موتو Z2

این چند روز اخیر تصاویر زیادی از گوشی جدید موتو Z2 Force در فضای اینترنت منتشر شده است. موتو Z2 Force قرار است پرچمدار جدید کمپانی موتورولا/لنوو در سال 2017 باشد. همان طور که می‌دانید قرار است بر روی بخش پشتی موتو Z2، شاهد 16 پین اتصال برای ماد‌های مختلف به گوشی باشیم. درست مانند نسل قبل، همه مادها به راحتی توسط خاصیت آهن‌ربایی به این قسمت از گوشی توسط پین‌ها متصل می‌گردند و قابلیت‌های جدیدی را به گوشی اضافه می‌کنند.

اما این بار تصاویری از مادهای مختلف موجود برای گوشی موتو Z2 به بیرون درز کرده است. یکی از این مادها با نام پاور پک در این تصاویر دیده می‌شود که وظیفه ارتقا قدرت باتری گوشی را برعهده دارد. هنوز نمی‌دانیم باتری موجود در این پاور پک چه مقدار ظرفیت دارد. چندین مدل از این پاور پک‌ها برای نسل‌ قبل ساخته شده که یکی از آن‌ها با نام mophie Juice شناخته می‌شود و ظرفیت 3150 میلی‌آمپری دارد. این مدل باعث افزایش 60 درصدی حجم باتری گوشی شما خواهد شد. یکی دیگر از این مادهای پاور پک با نام Incipio offGRID معرفی شده که ظرفیت باتری آن 2220 میلی آمپر است. این ماد چیزی حدود 22 ساعت به باتری گوشی‌های سری موتو Z اضافه می‌کند.

اما دومین تصویر منتشر شده، موتو استایل‌های جدید را نشان می‌دهد. موتو استایل‌ها در واقع قاب‌هایی هستند که در پشت گوشی قرار می‌گیرند و باعث زیبایی بیشتر در طراحی دستگاه می‌گردند. این موتو استایل‌ها از متریال مختلفی مانند چوب، پارچه و موارد دیگر ساخته می‌شوند و به عنوان قاب پشتی گوشی‌های موتو Z، قابل استفاده هستند. موتورولا یکی از این موتو استایل‌ها را در جعبه همراه با گوشی موتو Z قرار می‌داد و از همین رو فکر می‌کنیم این روند را برای نسل بعدی موتو Z هم ادامه دهد. این موتو استایل‌ها علاوه بر محافظت بخش پشتی گوشی، با قرار گیری در این قسمت باعث هم سطح شدن تمامی بخش‌های آن مخصوصا دوربین می‌شوند. در این صورت کاربر می‌تواند گوشی را به راحتی و بدون هیچ مشکل بر روی میز و یا سطح صاف قرار دهد و دیگر نگرانی خاصی در زمینه آسیب دیدن دوربین گوشی نداشته باشد. بر اساس تصاویر منتشر شده، طرح‌های متفاوتی از شهر‌ها و ساختمان‌ها در این موتو استایل‌های جدید قرار گرفته است.

از آن‌جایی که هر دو گوشی موتو Z و موتو Z Force در ماه ژوئن سال قبل توسط موتورولا/لنوو معرفی شدند، فکر نمی‌کنیم مدت زیادی تا معرفی نسل جدیدشان باقی مانده باشد. علاوه بر این‌‌ها بهتر است بدانید این مادهای جدید با گوشی نسل قبلی کاملا سازگار هستند. پس اگر شما یکی از گوشی‌های موتو Z، موتو Z Force و موتو Z Play را دارید می‌توانید از ماد‌هایی که برای سری جدید موتو Z2 ساخته شده‌اند، استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH