همکاری با ما

اکنون که چند سال از فعالیت آی‌تی‌رسان در دنیای وب می‌گذرد، خوشبختانه از یک روند رو به رشدی برخوردار شدیم که این امر جز به سختکوشی اعضای تیم و یاری خوانندگان فراهم نشده است. شاید این مدت برای نتیجه‌گیری و برآورد برایندکاری زود باشد، اما سیر صعودی کار ما خبر از روزهای روشنی دارد، روزهایی که دوست داریم تا آن را با همه خوانندگان و دوستان خوبی که تا به امروز در کنار ما بوده‌اند تقسیم کنیم.

اگر بخواهیم نگاهی به شاکله اصلی سایت بیندازیم، اکثرا از افرادی تشکیل شده که سابقه حضور فعال در دنیای آی‌تی را دارند و هم اینک نیز حرفه اصلی آن‌ها در همین حوزه (حالا چه به صورت نویسنده، مترجم، خبرنگار، سردبیر و…) است. این امر یک نکته مثبت و یک نکته منفی دارد (کدام را اول بگیم؟!). نکته مثبت آن در این است که مطالب از همان ابتدا دارای قالبی حرفه‌ای و منسجم بوده و می‌توان به آینده کار نیز امید داشت و در کنار این امر پشتیبانی شرکت‌های مادر به منظور گسترش کار و تهیه مطالب دقیق‌تر و با کیفیت‌تر نیز همیشه همراه آی‌تی‌رسان است. نکته منفی هم به مشغولیت بیش از حد برخی از افراد حاضر در تیم آی‌تی‌رسان باز می‌گردد که این امر ما را از سرعت بیشتر و گسترش کار خود با شتاب بالاتر باز می‌دارد.

به همین منظور علاقه‌مندیم تا از عاشقان آی‌تی دعوت کنیم تا به جمع ما در آی‌تی‌رسان بپیوندند و با کمک آن‌ها نقاط قوت خود را قوی‌تر و نقاط ضعفمان را کم‌رنگ‌تر کنیم.

برای پیوستن به ما هم مهم‌ترین شرط، همان عاشق بودن است، زیرا یک عاشق خوب می‌داند که چطور از معشوقش (همون آی‌تی!) بنویسد و به یقین ما نیز به وی کمک خواهیم کرد تا زودتر و بهتر به وصال یارش برسد.

پس اگر عاشق هستید، لحظه‌ای درنگ نکنید و به جمع ما در دنیای صمیمی آی‌تی‌رسان بپیوندید. قصد داریم تا همچنان تیم نویسندگان خود را تکمیل کرده و به دنبال آن بخش‌های گسترده‌تری را نیز تعیین نماییم تا شاید عمری را به خوبی در دنیایی متفاوت از آی‌تی که در کنار یکدیگر خواهیم ساخت، سپری کنیم.

برای اینکار تنها کافی‌ست که وارد این صفحه بشوید و یکی از فرم‌های همکاری را بسته به علاقه و تخصص خودتان تکمیل و ارسال بفرمایید.

اسکرول به بالا
TCH