آی‌تی‌رسان نویسنده دورکار استخدام می‌کند

یکی از افتخارات ما در وب‌سایت آی‌تی‌رسان، همکاری با علاقه‌مندان و عاشقان فناوری است که در بسیاری از موارد، این رابطه منجر به یک دوستی پایدار و صمیمی شده است.

حال ما قصد داریم تا تعداد همکاران خود را در فضای وب افزایش داده و بدین طریق ضمن بالا بردن کیفیت و کمیت سایت از نظر محتوا، تعداد دوستان صمیمی و نزدیک‌مان را هم بیشتر کنیم؛ برای پیوستن به تیم آی‌تی‌رسان، یک سری شرایط وجود دارد که مهم‌ترین (و اصلی‌ترین) آن، عاشق بودن است! البته لازم نیست عاشق شخص خاصی باشید، بلکه فقط کافی است تا عاشق فناوری بوده و به این دنیای پهناور از علم، علاقه خالصی داشته باشید! پس اگر این تمایل قلبی را در خودتان احساس می‌کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

دسته‌ای که قصد داریم تا به جمع خودمان بیفزاییم، افراد عاشق و متخصص هستند، کسانی‌که توانایی خوبی در ترجمه، تالیف و نگارش مطلوب مقالات در حوزه آی‌تی داشته و این قابلیت را در خودشان می‌بینند که با صرف زمان کافی و استمرار علاقه‌شان به کار، یکی از دوستان ثابت و بلند مدت ما بشوند. اگر در این بخش داوطلب هستید، در هر کجای ایران (و حتی این کره خاکی) که باشید، می‌توانید یکی از همکاران جدید ما لقب بگیرید. به گزینه‌های زیر دقت کنید، آیا در آن‌ها مهارت کافی دارید؟

تسلط کافی به زبان انگلیسی در حوزه فناوری اطلاعات و یا تالیف مطالب مرتبط با این حوزه
توانایی مناسب در نگارش و رعایت اصول پایه ادبی
خلاقیت و ابتکار برای پیشنهاد دادن مقالات و نوشتن مطالبی که جذابیت و کاربرد بالایی دارند
گذاشتن وقت کافی برای یک همکاری منظم و پیوسته به همراه پشتکار جهت استمرار آن
تعهد کاری و اخلاقی به تیم آی‌تی‌رسان

اگر این شرایط را داشتید (عاشقی فراموش نشود!)، به آدرس ITResan@gmail.com رزومه خودتان را به صورت کامل، همراه با دستمزد پیشنهادی و با عنوان همکاری با آی‌تی‌رسان برای ما بفرستید و منتظر شوید تا یک ایمیل برایتان ارسال کنیم. پس از آن، یک دوره کوتاه از همکاری ما آغاز و پس از پایان یافتنش، در صورت مناسب بودن شرایط همکاری، شما یکی از دوستان صمیمی آی‌تی‌رسان خواهید شد.

البته از آنجایی که از قدیم گفته‌اند، عاشقی برای آدم نون و آب نمی‌شه! پس مبلغی جهت جبران بخشی از زحمات شما خوبان در نظر خواهیم گرفت که پس از پیوستن به تیم ثابت آی‌تی‌رسان، در پایان هر ماه وارد حساب‌تان خواهد شد تا عشق شما فقط در معنویات خلاصه نشود! راستی، ما به دنبال یک همکاری بلندمدت و طولانی هستیم و در صورت پیوستن به تیم ثابت ما، تا هر زمان که بخواهید می‌توانید در آی‌تی‌رسان فعالیت کنید.

ما فقط از طریق ایمیل با شما در ارتباط خواهیم بود. بنابراین بهتر است که ایمیل‌تان را چک کنید.

172 در مورد “آی‌تی‌رسان نویسنده دورکار استخدام می‌کند”

    1. مجتبی مسکینی

      سلام خیر مدرک مهم نیست
      برای تهیه محتوا در همه زمینه‌ها می‌تونیم باهاتون همکاری داشته باشیم
      از طریق ایمیل ما با در ارتباط باشید

  1. سلام و وقت بخیر
    برای همکاری، فرم ارسال دچار مشکل می‌باشد. لطفا راه‌های ارتباطی دیگر جهت برقراری ارتباط و درخواست همکاری بفرمایید.

  2. سلام. بنده یک سال پیش باهاتون درخواست همکاری دادم. گفتین از نظر ویرایشی مشکل داره و توی این یک سال مشکلم رو حل کردم. دو بار هم مجددا درخواست دادم؛ ولی هیچ جوابی نگرفتم. امکان همکاری دارین یا خیر؟ تشکر

  3. سلام و وقت بخیر.
    درخواست برای پیوستن به تیم تولید محتوای وبسایت شما رو پر کردم اما متأسفانه هنوز پاسخی دریافت نکردم. درخواست بنده رو دریافت کردید یا لازمه دوباره ارسال کنم؟

  4. من ۱۷ سال دارم و حدود چهار سال تو حوزه تکنولوژی فعال ام و مطالب و اخبار رو مطالعه و دنبال میکنم و عاشق الکترونیک و سخت افزار و رباتیک و کل این تکنولوژی ها هستم.به نظرتون امکنا همکاری با تیم قدرتمند ای تی رسان رو دارم؟

      1. سلام خسته نباشید،
        مقاله ای که ارسال کردید را ترجمه کردم و گفته شد که کمی علائم نگارشی و فاصله گذاری را باید بهتر انجام بدم و دوباره ارسال کنم و حالا بازنویسی کردم و فرستادم لطفا بررسی کنید
        تشکر،به امید همکاری

    1. سلام خسته نباشید،
      مقاله ای که ارسال کردید را ترجمه کردم و گفته شد که کمی علائم نگارشی و فاصله گذاری را باید بهتر انجام بدم و دوباره ارسال کنم و حالا بازنویسی کردم و فرستادم لطفا بررسی کنید
      تشکر،به امید همکاری

  5. سلام بنده درخواست دادم 13 سال دارم هیچ تجربه ای ندارم البته قبلا در سایت هایی فریلنسری کردم 1 سال هست برنامه نویسی میکنم اخبار روز تکنولوژی و بازی رو دنبال میکنم و پیگیر هستم و اطلاعات خوبی هم دارم تسلط خوبی هم به زبان اینگیلیسی دارم میخواستم ببینم آیا درخواست من پذیرفته میشه ؟

  6. سلام، من چند روز پیش فرم رو پر کردم و توضیحات کاملی دادم، اما هنوز ایمیلی دریافت نکردم. منتظر پاسختون هستم?.

    1. مجتبی مسکینی

      سلام وقت بخیر به تمام ایمیل‌ها پاسخ داده شده
      اگه چیزی دریافت نکردین دوباره فرم رو پر کنید و بفرستید

        1. سلام مجدد
          عذر می خوام، من این ایام درگیر امتحانات دانشگام شدم. مقاله ای که گفتید رو حدود دو هفته دیگه آماده می کنم. با تشکر – به امید همکاری ?

    1. مجتبی مسکینی

      سلام به همه ایمیل‌ها پاسخ داده شده
      اگه ایمیل‌تون رو درست وارد کردین، حتما جواب گرفتین تا الان

  7. سلام خسته نباشید ///مطالب سایتتون عالیه ولی بیشتر روی طراحی ساتیتتون کار کنید … کمی خسته کننده به نظر میرسه … ظاهر نوین و جدید رو امتحان کنید

  8. اقا من یه سایبری میباشم که پولمو از جای دیگه میگیرم فقط میخوام بیام سروش و اینارو معرفی کنم :))

  9. سلام اقای گلکار من 13 سال دارم و خیلی بر اخبار و تکنولوژی مسلط هستم( در توییتر و فیسبوک و……….. ) اخبار تکنولوژی رو چک می کنم و مقاله های زیادی نوشتم ایا با این سن می توانم همکاری کنم؟

  10. اقای گلکار بنده نویسنده قندان هستم. البته هنوز شما اوکی نکردین نویسندگی من رو. خواستم بگم اگه امکانش هست در ای تی رسان یا چرخان هم ترجمه و نویسندگی کنم.
    ممنون میشم کمک کنید.

    1. در صورت طی شدن دوره آزمایشی شما در یکی از وب‌سایت‌ها، پس از تایید ادمین و گذشت مدت زمان کوتاهی، می‌توانید درخواست نویسندگی در یک وب‌سایت دیگر را بدهید

  11. سلام. ببخشید، نظر قبلی من رو تایید کردید اما پاسخی بهش ندادید. مجددا می پرسم: در حال حاضر نویسنده استخدام می کنید؟ ممنون

  12. برام جالبه این سایت،سن من پنجاه سال است من علاقه زیادی به خواندن اخبار دارم و اخبار فناوری را هم می خوانم شماها که توان ترجمه مقالات را دارید خدا خیرتان دهد این کارتان خوبه چون آشنا می شویم با وسایل و امکانات دنیای امروز به خصوص آنها که باعث رفاه و آسایش و امنیت انسان می شود .

  13. آقای گلکار ببخشید یه سوال داشتم خدمتتون.
    کپی رایت مانع از شغلی که شما دارید(ترجمه و انتشار سایت های خبری)نمیشه؟

  14. مصطفی طبری

    سلام
    بنده طبری هستم، با اکانت جیمیل آی تی رسان مکاتبه داشتم و قرار بوده بصورت آزمایشی همکاری رو شروع کنم
    در تمامی قسمت ها هم قادر به همکاری و فعالیت هستم
    در صورت نیاز خوشحال میشم بتونم بعنوان مترجم و نویسنده در خدمت باشم
    ممنونم

  15. با عرض سلام و خسته نباشید
    من فرم رو پر کردم ولی به نظر می رسه که ارسال نشده. امکانش هست آدرس ایمیل رو در اختیار بدید؟

  16. سلام اقای گل کار من مشاوره انتخاب کردم ولی در انگلیسی تسلط دارم . می خواستم بدانم من قبول نشدم؟

  17. سلامم من خیلی دوست دارم با شما همکاری کنم من خیلی به گوشی ها و علم امروزی مخصوصا گوشی های هواوی
    و خودم گوشی هواوی دارم من در کیبورد بسیار تند هستم ممنون میشم منو قبول کنید

    با تشکر

  18. آقای گلکار من خیلی بابت این موضوع خوشحال شدن ولی من سنم۱۷ هستش و اصولا خیلی فول به انگلیسی وارد نیستم ولی خیلی علاقه دارم که در حوزه آی تی و خودرو مقاله بنویسم.آیا به دلیل عدم تسلط کامل بر انگلیسی نمیتونم کاری بکنم؟؟ممنون میشم پاسخ بدین

    1. شما می‌توانید در بخش مقالات تالیفی در صورتی‌که تسلط کامل بر حوزه و همچنین نگارش مناسب دارید، فعالیت کنید. بدین منظور لازم است تا فرم مربوط به سرویس بررسی و مشاوره را پر کنید

  19. متن من برای این که مطمعن بشم به معلم زبان انگلیسی نشون دادم گفت درست ترجمه کردید ولی شما چیزی برای من نفرستادید ؟؟تا کی باید صبر کنم اقای گل کار؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. همون متن ک می فرستید رو باید ترجمه کرد یا چیزایی هم بهش اضافه کرد ؟؟؟ممنون میشم جواب بدید اقای گل کار

  21. سلام من متنی ک فرستاده بودید ترجمه کردم و فرستادم ولی جوابی دریافت نکردم مشکل از من بوده؟؟

  22. با سلام بنده دانشجوی ترم اخر ای تی هستم.ودر زمینه فناوری وبرنامه نویسی و شبکه تا حدودی اشنا هستم. وتا حدودی به ترجمه وزبان هم مسلط هستم.امیدوارم بتونم کمکتون کنم.با تشکر….

  23. من بعد از یک هفته مقاله مورد نظر را ارسال کردم ، امکان بررسی مقاله هنوز وجود داره یا خیر؟ و چگونه می توان فهمید که مورد قبول واقع شده یا خیر؟

    1. مجتبی مسکینی

      در صورتی که پاسخی دریافت نکردید یعنی مقاله مورد نظر شما مورد قبول واقع نشده
      شاد باشید

  24. سلام
    یک سوالی داشتم . بخش تحلیل باید مطالبش اختصاصی نوشته بشن یا میشه ترجمه ای از ژورنال های خارجی هم باشند؟

  25. سلام آقای گل کار….خسته نباشید….من تجربه کافی رو دارم مطالب تکنولو‌ژی رو زیاد میخونم و عاشق آی تی هستم….سابقه نویسندگی سایت و وبلاگ رو هم دارم و با سئو و … آشنایی دارم….فک کنم بتونم در موضوع آموزش یا مشاوره فعالیت کنم….میشه لطف کنید شرایط این دو رو برام بگید ببینم شرایطشو دارم یا نه؟؟؟

  26. سلام آقای گلکار برای من قبلا ایمیل
    در قسمت مشاوره فرستاده بودید
    اما متأسفانه مقاله کمی سخت انتخاب کرده بودم
    و طول کشید
    اگ الان بفرستم امکانش هست که قبول شم؟
    واقعا عاشق دنیای تکنولوژی هستم
    با تشکر

  27. اومدم بگم اگه به یک کهنه کار و زبده فناوری و آی تی که دارای تجربه کافی و مدارج علمی از اروپا که مسلط به اینگلیسی ،فرانسه و آلمانی هستش و هیچ چشمداشت مالی نداره نیاز دارین،لطفا رو من حساب نکنین ،چون هیچ یک از شرایط مذکور رو ندارم،ولی اگر یه ابدارچی پاکیزه و نظیف و زبده میخاین بازم رو من حساب نکنین،مگه من کلفتتونم؟چه انتظارا که ندارینا،چخلص همه برو بکس ای تی رسان بودن هم که براتون دخلی نداره که..،از پشت صحنه اشاره میکنن که باید برم قرصامو بخورم.

  28. را ستی اقا گلکار خیلی ببخشید.جسارت نباشه ایا رشته تحصیلی شما ای تی هست؟مدرکتان چیست؟ اکنون هم در حال درس خواندن هستید؟
    تحصیل در رشته ای تی چطور هست؟ میزان سختی و لذتی که دارد

  29. با سلام اقای گلکار.من 13 سال دارم.تجربه ای هم در بررسی ندارم.در نتیجه تسلط کافی هم در این امر ندارم.مشکلمم همینجاست.ولی همان طور که در متن اشاره کردید به ای تی علاقه خیلی زیادی دارم.وحتی به فکر این هستم که در حوضه ی (سال دیگه کلاس 9 وقت انتخاب رشته هست) تحصیل کنم .قصد دارم تا با همکاری با شما در مرور زمان در حوضه ای تی و همچنین در سرویس بررسی پیشرفت کنم.(به هر حال هرکسی که کاری را شروع میکند تجربه و تسلط ندارد و مبتدی هست و لی به مرور زمان پیشرفت میکند).سه تا مشکل دارم
    1:تجربه ندارم.2:وقت کامل ندارم.مدرسه میروم.البته از 24 ساعت شبانه روز 12 _ 13 ساعت را پای اینترنت صرف میکنم.3:به زمان انگلیسی حرفه نیستم جوری که بتوانم مطالب سایت هایی مثل جی اس ام ارنا را ترجمه کنم.ایا سرویس بررسی هم مثل سرویس خبر نیاز به حرفه ای بودن در زبان انگلیسی دارد؟
    با این اوصاف انتظار ندارم که بگویید میتوانید فرم را پر کنید.هر چی بگویید (بله ) یا (نه) ناراحت نمیشم.چون خودم هم می دانم شانس زیادی ندارم.ولی خب از یه جایی باید شروع کنم دیگه.
    با این شرایط می پرسم که ایا میتوانم فرم سرویس بررسی را پر نمایم؟(فکر نکنم جواب بله بدهید).

    1. پیمان گل‌کار

      الان زوده و بهتر هست کمی صبر کنی تا تجربه بیشتری پیدا کنی. انشالا در آینده با یکدیگر همکاری خواهیم داشت

      1. حق با شماست اقای گلکار.فعلا کمی زود هست.انشاءالله که بتوانم امسال و سال بعد را با معدلی خوب قبول شوم تا بتوانم در این رشته تحصیل کنم.وقتی تجربه بیشتری به دست اوردم انشاءالله با شما و سایت خوبتان همکاری صمیمانه ای را خواهم داشت.خسته نباشید.خدا نگهدار.

        1. اقای گلکار قبلا شرایطم را گفتم.حیف که نمی توانم هم کاری کنم.وگر نه عاشق ای تی و هم کاری باشما هستم.انشاءالله 2 سال دیگه!!!!که شروع به تحصیل در این رشته کنم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH